Goa

• elisabeth

Ik heb het inmiddels gezien Sundri, dank je wel voor je reactie.

• sunflower

Wij zijn 2x in Goa geweest, beide keren in Candolime (1x hotel, 1x appartement) en vonden het daar prettig. Voor de vlucht zou je bij Condor.de kunnen kijken, die vliegen rechtstreeks van Frankfurt op Goa. Persoonlijk vond ik het prettig niet in Mumbai over te stappen.

ieg veel plezier daar!

• LIDY

Bel maar eens naar Seva reizen die zijn meestal het goedkoopst.Je vliegt dan naar Mumbai waar je rond 11 in de avond aankomt en neem dan de eerste vlucht vanuit daar met Kingfischer naar Goa. Meestal het goedkoopste. Een onderkomen zoeken daar is niet zo'n probleem. Desnoods neem je een hotel voor een nacht en kijkt dan verder rond.

Ook zou je kunnen vliegen vanuit Dusseldorf of Frankfurt met Condor.

Maar als je dat allemaal teveel vind voor de eerste keer is een charter natuurlijk prima.

Wij zitten meestal in Candolim. Een prima plaats niet zo druk als Calangut. Als je daar bent probeer dan een brommertje te huren. Dit kost zo'n 2 euro per dag en je bent zo vrij als een vogeltje in de lucht. Wel even opletten dat je links moet rijden en dat het verkeer zich daar wel totaal anders gedraagt da in Nederland.

Wij zitten er weer voor 10 weken. Mocht je nog meer vragen hebben stel ze maar.

Succes met je beslising.

Lidy

• peter

Hoewel ik een godsgruwelijke hekel aan charters heb, is dit toch wel een hele interessante optie zo,n charter. Als je tijd gelimiteerd is waarom zou je tijd verdoen met een overstap (tussenstop) in het midden oosten en ook nog eens overstappen op mumbai!!

• KEES M

Hallo Elly,

Je krijgt veel wijze raad.Het voorstel van Lidy zou ik opvolgen.

Ga naar www.sevareizen.nl Vanja heeft altijd heel goede aanbiedingen.

Wij gaan voor €550 met jet airways weer voor 4.5 mnd naar Goa.

Je komt aan in Mumbai 22.30 en gaat met Kingfisher om 05.00 uur naar Goa.

Binnenlandse vlucht kan Vanja (sevareizen) doen maar kun je ook zelf

via www.cleartrip.com doen.Hier boek ik altijd vluchten,treinen , hotels.

Wat betreft appartement.Heb in een appartement in die tijd alleen plaats van 6 of 10jan tot 23 jan.

grjes Kees M

• peter

Kees maar je vergeet je gaat voor 4,5 maand en Elly gaat voor 3 weken. Als je voor 4,5 maand gaat heb je gelijk om de goedkoopste optie te nemen, maar als ik voor drie weken zou gaan en van point to point kan vliegen, wist ik het wel!

• kees m

kijk naar de tijd dat je onderweg bent.

charters zitten altijd te vol je zit te krap je vliegt te duur je krijgt te slechte verzorging en nog meer tus.

voorbeeld martinair duwt 500 pers in n 747 terwijl er dat op lijnvluchten 400 zijn .Het moet toch ergens vandaan komen niet???

Maar genoeg hierover.Dit is niet de bedoeling van de vragen.

Discusies ERGENS anders, sorry !!!

grjes kees m

• peter

Kees M, inderdaad discussies ergens anders. Maaaaaar ik blijf bij mijn punt als je een charter hebt die van point to point zonder tussen stop vliegt ben je beter af met de charter vooral als je maar 3 weken hebt!!! Als je 3 weken gaat wil je niet van 22.30 tot 05.00 in mumbai op je volgende vlucht wachten. En charters maken meestal GEEN tussen stop.

• peter

Kees M je schrijft “Het moet toch ergens vandaan komen niet” Hiermee impliceer je dat een charter goedkoper is!!

KeesM "Maar genoeg hierover.Dit is niet de bedoeling van de vragen. Discusies ERGENS anders, sorry !!! Ben jij de moderator hier?? Ik probeer elly een antwoord op haar vragen te geven, maar als jou dat antwoord niet bevalt moet het ophouden??? Ik heb ook gelezen dat we het netjes moeten houden van de moderator, en dat doe ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik mij de mond laat snoeren door een of andere kees. Elly als je 6,5 uur op je volgende vlucht wilt wachten in mumbai, dan is dat aan jou, maar ik zou er niet voor kiezen.

• Rob

Peter,

Ja, het doet er niet toe of je zelf wel of niet van chartervluchten houdt.

Het gaat om de voor- en nadelen daarvan en mogelijke alternatieven.

Wat dat betreft heeft Elly toch wel redelijk wat informatieve antwoorden gekregen.

Rob