Technische vraag: als je een reactie verwijdert, verwijder je dan automatisch ook alles wat er daarna aan reacties is geschreven of kun je een reactie (in dit geval blijkbaar reclame, ik weet niet eens welke) er tussenuit halen?
Martien,
Ik heb op je vraag gereageerd en ook 3 of 4 andere reacties gelezen.
Had je die zelf al gelezen?
Anders kan ik ze wel (deels) herhalen.
Overigens vond ik zelf een daarvan lijken op commerciele sluikreclame.
Die link naar dat reisbureau kun je vinden op de india.startpagina, naast links naar andere reisbureau's.
Rob
Sundri,
Ja, reclame is pas reclame als de plaatser van het bericht een commercieel belang heeft.
Anders zijn het gewoon tips, adviezen of hoe je het wilt noemen.
Zelf zal ik niet zo snel dat soort berichten laten verwijderen.
Ik ga er vanuit dat mensen zelf intelligent genoeg zijn om het kaf van het koren te scheiden.
Soms stel ik die reclame berichten ook wel op prijs.
Als het gaat om culturele activiteiten of een winkel in Nederland, bijvoorbeeld.
Wat ik belangrijker vind om te laten verwijderen zijn de ‘scheldpartijen’, maar ook daar ben ik terughoudend in.
Ben voor zelfregulering van dit prikbord, niet de verantwoordelijkheid aan de webmaster over laten.
Rob
Kataraja,
Wat probeer je weer scherp te zijn.
Ik gebruik niet voor niets de zinsnede “… lijken op …”.
Hans heeft een website met zijn Indiase vriend, ik een voor de mijne.
Het verschil kan hem zitten in het commerciele belang wat hij zelf misschien heeft.
Dat is mij niet duidelijk, voor mij krijgt hij het voordeel van de twijfel.
Op mijn eigen website staat duidelijk “Neem contact op voor gratis informatie, advies en bemiddeling”.
Rob
Rob,
Ja, ik had jouw en andere reacties al gelezen, waarvoor onze hartelijke dank.
Wat wel of geen sluikreclame is vind ik tamelijk arbitrair. Zoals jijzelf in een eerdere reactie verwoorde denk ik ook dat de mensen zelf wel het onderscheid kunnen maken. Grosso modo bezoeken toch mensen dit forum die al tamelijk bereisd zijn, of kunnen wij dat uit de vraagstelling toch al vrij snel achterhalen.
Groet
Martien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?