vewrwijderde berichten

• kataraja

Zijn er nou een hoop berichten verwijderd of ligt dit aan mijn p.c.?

• Sundri

Nee, het klopt. Er zat reclame bij… Heb ik gemeld via bericht rapporteren. En die reclame ging niet eens over India.

• peterjan

Sundri, hiermee heb je dit forum definitief de das mee omgedaan, want als jantje of pietje vraagt naar een goed hotel of airline zal ik dit natuurlijk doorgaan geven als reclame. Als je een bepaald hotel aanbeveelt of park e.d is dit per definitie reclame!!! Die verhuizingen kan ik nog wel begrijpen, maar die andere dingen die snap ik niet wat die met reclame te maken hebben!! Vooral het onderdeel wonen in india snap ik niet wat je hier tegen had, ben je mischien jalours dat je niet bij munsami kan gaan wonen met een uitkering!!!

• Sundri

Nee Peterjan, zo zit het helemaal niet. Het betrof hier een link naar een site, waar India niet eens op voorkwam. Er stond zelfs nauwelijks tekst bij het bericht. Dit heeft niets te maken met adviezen, die je als forumlid geeft. Ik geef soms ook links voor websites om b.v. vluchten te boeken. Die worden nooit verwijderd.

• martien

Ik denk niet dat dit een juiste voorstelling van zaken is!. Wij, een echtpaar van middelbare leeftijd, hebben op dit forum enkele specifieke vragen over lokale touragenten of -operators gesteld. Als daarop door India-kenners geantwoord wordt dat men met specifieke bedrijven geen ervaringen heeft maar wel die of die kan aanbevelen dan vind ik dat geen gerichte reclame, maar een poging om op gestelde vragen antwoord te geven. Nu zijn deze bijdragen geheel ten onrechte verwijderd. Dit soort acties kunnen wij dan ook in het geheel niet waarderen! Als het zo moet dan maken wij simpelweg geen gebruik meer van dit middel; wij onderschrijven dan ook de stelling van Peterjan dat dit de doodsteek voor dit forum is.

• martien

Beste Kataraje. Inderdaad. Ik wilde vandaag ook bekijken of er wellicht nog nuttige antwoorden op mijn vraag waren, maar……foetsie! Hen onderstaande mail naar de startpagina gezonden:

Mevrouw, mijnheer,

Op het forum zijn een aantal berichten verwijderd, m.i. volledig ten onrechte.

Zie ook mijn reactie onder “verwijderde berichten”:

Re: verwijderde berichten

Gepost door: martien ()

Datum: 21 april 2010 09:22

Ik denk niet dat dit een juiste voorstelling van zaken is!. Wij, een echtpaar van middelbare leeftijd, hebben op dit forum enkele specifieke vragen over lokale touragenten of -operators gesteld. Als daarop door India-kenners geantwoord wordt dat men met specifieke bedrijven geen ervaringen heeft maar wel die of die kan aanbevelen dan vind ik dat geen gerichte reclame, maar een poging om op gestelde vragen antwoord te geven. Nu zijn deze bijdragen geheel ten onrechte verwijderd. Dit soort acties kunnen wij dan ook in het geheel niet waarderen! Als het zo moet dan maken wij simpelweg geen gebruik meer van dit middel; wij onderschrijven dan ook de stelling van Peterjan dat dit de doodsteek voor dit forum is.

In mijn bijdrage/vraag was in het geheel geen sprake van (sluik)reclame en zeker niet -zoals door een andere lezeres gesuggereerd - iets wat in het geheel niets met India van doen zou hebben.

Kunt u mijn vraag en de gegeven antwoorden weer opnemen zodat ik daar eventueel mijn voordeel mee kan doen? Daar is dit forum toch voor bestemd, of…?

• india

OK ik zal beter opletten, als jullie dat ook doen. Excuses voor onterecht verwijderde berichten. Meld mij reclame etc.

Met groet

Peter de Ruiter

• Ramrod

Gaat lekker hier , de meest bruikbare tips worden gewoon verwijderd , het lijkt me toch niet zo lastig om echte tips (hotels,restaurants,gidsen) te onderscheiden van reclame .

Misschien tijd voor een andere moderater ?

• Sundri

Martien, ik ben het met je eens. Zie ook het antwoord van “India”, de webmaster. Ik heb zelf alleen een bericht gerapporteerd over een link naar een reclamewebsite. Voor alle duidelijkheid: Niet over de discussie inz. hotels

• Sundri

Nou nou, iedereen vergist zich weleens. Dat geldt in dit geval ook voor de webmaster (India c.q. Peter de Ruiter). En dan mag ik toch wel stellen, dat de webmaster hiermee tot nu altijd correct is omgegaan. Kan erover meepraten, want ik reageer al lange tijd op dit forum