Jammer

• rosalie

Rob Schreef:

——————————————————-

> Andrea

>

> Van al dit gezeur en gedram wordt ik echt niet

> goed.

>

> Rob

normaal gesproken reageer ik niet maar nu even wel.

rob, andrea heeft hierin gelijk. het zijn steeds dezelfde mensen met hun grote bek die willen opscheppen en een ander kleineren! india is een moeilijk land in alle facetten en dat nodigt reizigers uit om anderen af te zeiken??

dit prikbord steekt er met kop en schouders bovenuit!

ik denk dat het eerder tijd is dat jij en je vriendjes maar eens gaan opstappen. jullie domineren hier en dat is akelig irritant(td)

• VideJo

Dimmen dame! Ik heb de hele eerste bladzijde afgezocht naar een bericht van ene rosalie, maar ik heb er geen gevonden. Geen bijdragen = geen heibel maken.

• surya

En waarom niet? Waarom zou Rosalie niet haar mening mogen zeggen? Staat dat ergens in het regelement ofzo?!

• Karen

Dan alle spiegels in huis maar weg doen Rob als je er niet tegen kunt X(

• Ineke M

`Ha, ha!! Waarschijnlijk dat ik daarom jouw droge humor wel waardeer, Rob.

groetjes,

Ineke

• MariekeH

Andrea,

Er is op dit prikbord heel veel kennis en ervaring aanwezig, maar dat betekent niet dat iedereen verplicht is die kennis en ervaring te delen. Als er vragen gesteld worden waar iemand iets over te vertellen heeft, dan zullen er nuttige antwoorden komen. Maar soms vinden mensen de gestelde vragen niet interessant genoeg om op in te gaan, of hebben ze gewoon even geen zin om te antwoorden.

Het is een discussieforum, geen reisbureau waar je onmiddellijk antwoord krijgt op je vragen.

• CB

MariekeH Schreef:

——————————————————-

> Andrea,

> Er is op dit prikbord heel veel kennis en ervaring

> aanwezig, maar dat betekent niet dat iedereen

> verplicht is die kennis en ervaring te delen. Als

> er vragen gesteld worden waar iemand iets over te

> vertellen heeft, dan zullen er nuttige antwoorden

> komen. Maar soms vinden mensen de gestelde vragen

> niet interessant genoeg om op in te gaan, of

> hebben ze gewoon even geen zin om te antwoorden.

> Het is een discussieforum, geen reisbureau waar je

> onmiddellijk antwoord krijgt op je vragen.

Wat is dit nou weer voor gezwets? Dit slaat ook helemaal nergens op.

• erik

Jawel hoor, dat slaat wel ergens op. Als ik een vraag kan beantwoorden, dan doe ik dat. Kan ik het niet, dan zeg ik niks. En alle kibbeltopics (behalve deze dan op dit moment), daar wil ik niet aan mee doen.

• surya

toook toook toook

echt grappig

• Rob

CB,

De reactie van Marieke is helemaal geen gezwets, slaat wel degelijk ergens op.

Ze heeft helemaal gelijk.

Rob