Jammer

• Dre

Hoi,

ik kom al een tijdje op dit prikbord en stel meestal niet de vragen die jullie “dom”vinden. Door het gekibbel en het respectloze gedrag worden er dus geen antwoorden gegeven op de evt vragen die niet te googlen zijn.

Laat mensen eens in hun waarde……. Niet iedereen is zo goed als jullie, en niet iedereen is een goede Googlelaar of boekenlezer.

Kom ook al een tijdje op een ander prikbord en heb daar HEEL VEEL!!!! tips en ideeen gekregen voor mijn vorige vakantie. Nu helaas voor India ……… krijg ik dat niet. ( op sommige tips na)

Groet

Andrea

• Rob

Andrea

Van al dit gezeur en gedram wordt ik echt niet goed.

Rob

• Ineke M

Je hebt een paar keer vragen gesteld op dit forum en m.i. iedere keer een (goed) antwoord gekregen. Of een antwoord goed is ligt er ook aan of de goede vraag gesteld wordt.

Ineke

• CB

Beste Andrea, je slaat de spijker op zijn kop en kijk eens wie er weer reageert … Ppffff….echt om doodmoe van te worden. Maar het is hopeloos, het zal helaas nooit veranderen!

• kataraja

Beste CB, als je Rob of mij verwijt van vreemd, of vervelend reageren daar kan ik inkomen, maar dat je Ineke aanvalt begrijp ik niet Ineke is altijd correct!

• Ineke M

Dank je!!!

• jjg

CB Schreef:

——————————————————-

> Beste Andrea, je slaat de spijker op zijn kop en

> kijk eens wie er weer reageert … Ppffff….echt

> om doodmoe van te worden. Maar het is hopeloos,

> het zal helaas nooit veranderen!

Rob speelde de bal terug naar Andrea. Zij klaagt over al het geklaag hier…

Zo begijp ik het tenminste.

• MariekeH

Hihi, ik vind dit een heel grappig forum geworden. Leuk om te zien waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken.(:P)

• Rob

Andrea,

Nog een tweede reactie:

A: ik kom al een tijdje op dit prikbord en stel meestal niet de vragen die jullie “dom”vinden.

R: Domme vragen bestaan niet, wel simpele of ingewikkelde vragen.

“jullie” bestaat op dit prikbord ook niet.

A: Door het gekibbel en het respectloze gedrag worden er dus geen antwoorden gegeven op de evt vragen die niet te googlen zijn.

R: Volgens mij is er geen oorzakelijk verband tussen … er dus …

A: Laat mensen eens in hun waarde…….

R: Dat doe ik zelf door iedereen serieus te nemen en kritisch te reageren zonder aanziens des persoons.

A: Niet iedereen is zo goed als jullie,

R: Zoals gezegd: “jullie” bestaat niet op dit prikbord, wel heeft de een meer ervaring dan de ander.

Ik weet echt niet alle antwoorden op alle vragen.

A: en niet iedereen is een goede Googlelaar of boekenlezer.

R: daarom is er dit prikbord.

En daarom hebben we Erik, hij is nooit te beroerd om iets voor je op te googlen, heb je zijn grapje goed begrepen!

Ik zelf ook niet, maar kreeg onlangs de (onjuiste) kritiek dat ik al mijn informatie van internet haal.

Wat je ook doet als (vaste) prikker, het is dus nooit goed.

Ik laat mij nooit weerhouden om te reageren, vind het jammer als anderen dat wel doen.

Rob

ps Er zijn een aantal mensen op dit prikbord die zich graag mengen in discussies zonder ook maar enige informatieve bijdrage te leveren.

Ook dat is prima.

• Rob

Kataraja,

In het begin vond ik jou ook echt niet te pruimen op dit prikbord.

Inmiddels heb je je reacties opgewaardeerd naar een voor mij acceptabel kritisch niveau.

Ineke is zeker correct, maar kan ook zeer kritisch reageren.

Haar stijl is anders, een beetje humorloos vind ik soms.

Rob