lijkverbrandingen

• Adder

kataraja Schreef:

——————————————————-

Rob, ik weet niet wat je met je reactie bedoelt,

want ik meen oprecht dat Kanadiga, de meeste

kennis hier op taal gebied, en cultuur, enz enz

heeft, en jij denegreerd dat met je reactie.Denk

je nou werlelijk omdat jij een verhouding hebt met

een indiase man(trouwens nix mis mee) dat je een

prikbord kanon zoals kanadiga kan betichten van

nutteloze info???

Wat?! Rob, ben je homo?!::o Ergens is dit geen verrassing voor mij, maar hoe heb je een Indiase man zo ver gekregen…?!:S

• prakhar

Adder Schreef:

——————————————————-

> kataraja Schreef:

> ————————————————–

> —–

> Rob, ik weet niet wat je met je reactie bedoelt,

> want ik meen oprecht dat Kanadiga, de meeste

> kennis hier op taal gebied, en cultuur, enz enz

> heeft, en jij denegreerd dat met je reactie.Denk

> je nou werlelijk omdat jij een verhouding hebt

> met

> een indiase man(trouwens nix mis mee) dat je een

> prikbord kanon zoals kanadiga kan betichten van

> nutteloze info???

>

> Wat?! Rob, ben je homo?!::o Ergens is dit geen

> verrassing voor mij, maar hoe heb je een Indiase

> man zo ver gekregen…?!:S

Ahum, zei kataraja tegen zichzelf (kanadiga)(tu)

het lijkt een beetje op cast away (film) waarin Tom Hanks tegen een bal gaat praten om vooral maar niet gek te worden op dat onbewoonde eiland. ik lach me slap om kataraja; die begint te vereenzamen op dat tropische eiland van hem en gaat wanhopige dingen doen:P

heerlijk toch zo'n bounty-eiland? En daar dromen de mensen nou van>:D<

• surya

Wat flauw, kinderachtig en slecht gevoel voor humor om je voor de te doen voor anderen. En dan vooral de reden, als jij het hier saai vind ga je toch?

Mensen misleiden vind ik echt triest. En als je “een vuurtje stoken” een forum levendig makend vind vraag ik me af of je ook een leven hier buiten hebt.

Ik vind het eigenlijk ook heel raar, want de mensen met die naam worden erop aangesproken en jij blijft buiten schot. Ik snap de humor niet.

Dit forum gaat toch over India?

• VideJo

surya Schreef:

——————————————————-

> Wat flauw, kinderachtig en slecht gevoel voor

> humor om je voor de te doen voor anderen. En dan

> vooral de reden, als jij het hier saai vind ga je

> toch?

Als dit op mijn posting slaat van 18/03/2010, dan kan ik je geruststellen, Surya. Het was een geintje. Ik ben wie ik ben en ik ben uniek.

• surya

Ik zal het maar toegeven.

Ik ben degene, die zich soms als Rob, Kanadiga, Kataraja, Prakhar, Shirley en Aagje voordoet.

In mijn eentje stook een vuurtje op, met het oogmerk, dat het Forum leuk een levendig blijft. Want aan al die wederkerende vragen over lijkverbrandingen, licht voedsel, zendelingenwerk en vrijwilligerzaken, blijft toch niemand overeind?!

de Homepage van Jo en Jeannette

Wat flauw, kinderachtig en slecht gevoel voor humor om je voor de te doen voor anderen. En dan vooral de reden, als jij het hier saai vind ga je toch?

Mensen misleiden vind ik echt triest. En als je “een vuurtje stoken” een forum levendig makend vind vraag ik me af of je ook een leven hier buiten hebt.

Ik vind het eigenlijk ook heel raar, want de mensen met die naam worden erop aangesproken en jij blijft buiten schot. Ik snap de humor niet.

Dit forum gaat toch over India?

Ja dat slaat idd op jou posting.

• VideJo

Nogmaals het was een grap. Ik speelde met het gedoe, dat er mensen zijn, die onder verschillende namen posten. En ik vind het hier niet saai.

Humor is zo ongeveer het moeilijkste wat er is . . .:)-D

• surya

Humor, ja zoals ik al tegen je zei. Vind ik dat geen humor, en zie ik het leuke er niet van in. Je speelt met geloofwaardigheid en de oprechtheid van de reactie onder de noemer van iemand anders. En daardoor krijg je het fenomeen dat je niet meer weet of Rob nu iets zei of dat jij het was.

Maar jij vind het blijkbaar een leuke grap.

De smaak om hier nog te komen vergaat me behoorlijk na het lezen van jou berichtje. En ik vind discussie omtrent bv zendelingenwerk veel interessanter en opbouwender dan jou zogenaamde leuke grap. Maar ja ik heb er al genoeg over gezegd, heb geen zin meer om hier nog iets over te zeggen.

• Rob

Kataraja,

Dan begrijp je mij verkeerd.

Kannadiga waardeer ik zeer, heeft altijd interesante bijdragen.

Daar heb ik nooit niets op aan te merken.

Rob

• Rob

“En daardoor krijg je het fenomeen dat je niet meer weet of Rob nu iets zei of dat jij het was. ”

Surya en Jo,

Dit is dus echt lachen.

Rob

• VideJo

Het spijt mij zeer, dat je door mijn bericht verstierd bent.

Dat was zeker niet mijn bedoeling. Niet ten anzien van jou of iemand anders.