niet doen shirley! kataraja/kanadiga/koning van het bos enz zit hierachter.
aagje is een van zijn vele aliassen
Lieve Prakhar, ik ben zeer vereerd dat jij denkt dat ik kanadiga ben, want dit is denk ik wel de persoon met de meeste kennis over India , indiase cultuur, en indiase talen. Jij schat mij te hoog in lieve take. Nogmaals “culpa mia culpa” ik heb onder de naam “koning van het bos” gepost, ik geef het ruiterlijk toe. Hier mee is de kous voor mij af.
Ik zal het maar toegeven.
Ik ben degene, die zich soms als Rob, Kanadiga, Kataraja, Prakhar, Shirley en Aagje voordoet.
In mijn eentje stook een vuurtje op, met het oogmerk, dat het Forum leuk een levendig blijft. Want aan al die wederkerende vragen over lijkverbrandingen, licht voedsel, zendelingenwerk en vrijwilligerzaken, blijft toch niemand overeind?!
Rob, ik weet niet wat je met je reactie bedoelt, want ik meen oprecht dat Kanadiga, de meeste kennis hier op taal gebied, en cultuur, enz enz heeft, en jij denegreerd dat met je reactie.Denk je nou werlelijk omdat jij een verhouding hebt met een indiase man(trouwens nix mis mee) dat je een prikbord kanon zoals kanadiga kan betichten van nutteloze info???
kataraja Schreef:
——————————————————-
> Rob, ik weet niet wat je met je reactie bedoelt,
> want ik meen oprecht dat Kanadiga, de meeste
> kennis hier op taal gebied, en cultuur, enz enz
> heeft, en jij denegreerd dat met je reactie.Denk
> je nou werlelijk omdat jij een verhouding hebt met
> een indiase man(trouwens nix mis mee) dat je een
> prikbord kanon zoals kanadiga kan betichten van
> nutteloze info???
Bedankt Kataraja, een hele eer voor mij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?