Videjo, je eerste opmerking krijg ik graag een uitleg bij.
Je 2e opmerking; heb ik gezegd dat ik maatje 39 heb dan?
En er zijn misschien wel mannen met maatje 39+
Het is in veel winkels ook gewenst dat je je schoenen uit doet.
En de maat maakt ze niet zo veel uit.
Zo kwam ik eens uit een winkel en had men 1 paar maat 36 slippers achtergelaten
in ruil voor mijn maat 39. De “ dief” (een personeelslid overigens) viel door de mand toen hij
langs geflapt kwam met veel te grote slippers.
Een “te hoge” prijs betaal je al snel als je iets niet van te voren afspreekt.
ik begrijp je eventjes niet shirley; hou je nou je sokken aan of neem je je schoenen mee in een plastic tas naar binnen om diefstal tegen te gaan?
eh, ik heb gehoord dat je schoenen sowieso niet mee mag nemen de tempel in maar wat is het probleem als je ze netjes in een tas meeneemt?! bij een Jain tempel snap ik het wel want daar mag je niks meenemen van leer (aangezien veel schoenen leer bevatten) maar om nou mensen te verplichten hun schoenen af te geven dat gaat wel wat ver. en er zullen vast en zeker heel weinig bezoekers zijn die het wagen om toch hun sandalen of anders wat binnenin het gebouw aan te trekken. er zijn toch wachten?
Ik neem vaak mijn schoenen mee in een zakje hoor. Ze kijken je dan wel raar aan en soms zegt iemand(vaak iemand die niet bij de tempel hoort) dat het niet mag. Gewoon je schouders ophalen en doorlopen.
In Madurai in de grote tempel kon ik gewoon doorlopen met mijn slippers in mijn zak, moest wel mijn aansteker afgeven.
Hannah.
dat ga ik ook doen! ik heb echt geen zin in gedonder met vermistte schoenen of huizenhoge tarieven betalen om ze een half uurtje in bewaring te geven. een paar rupees is niet erg maar ik wil mijn schoeisel idd gewoon terug!
het is geen vrekkigheidskwestie overigens, ik wil liever zicht op mijn spullen en geen moeilijkheden(tu)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?