is dit prikbord alleen toegankelijk voor gezonde mensen?

• VideJo

Op een ander Forum, waar ik ook mod ben, houden we elk jaar een BBQ. De eerste keren was dat erg geslaagd, omdat je dan inderdaad een aantal veelprikkers te zien krijgt, waar je waarschijnlijk benieuwd naar was. Maar de volgende keren stelde ik vast, dat er nauwelijks nieuwelingen bijkomen en dan verzandde het weer in “ouwe jongens krentenbrood”.

PS, dat Forum heeft bijna 9500 leden, maar de laatste jaren hadden we moeite om het minimum aantal deelnemers voor een BBQ (15) te halen.

• PeeJee

Surya… wat een ongezonde reactie :P

• Benz1943

Namastè Mensen,

dacht ik attent te zijn om jullie vanuit het verre India warme groeten te sturen en even te lezen hoe het ermee staat in ons oude kikkerlandje, val ik middenin een prikbordruzie!!

Ik ben goed aangekomen in Hindustani en zit nu met een koude Kingfisher naast me in het internet cafè. eeehh, ik geloof dat ik maar wat ga pierewaaien aan het strand…:Saan conflicten geen trek, veel te warm voor.

mijn biertje staat te verschalen.

Houd het hoofd koel daar:)-D

Benz

• Shirley

Benz…geniet! Hier is het koud en wit! :)-D

• Harm

PeeJee Schreef:

——————————————————-

> Surya… wat een ongezonde reactie :P

even een seroxatje innemen surya(:P)

• surya

Hoi Benz, veel plezier daar. Heerlijk die warmte. Hier is het heeel koud brr.

• Rob

“waar zou die meeting dan plaats moeten vinden? Jij woont in Den Haag, maar als je het in de Randstad doet, krijg je misschien een Take2 op je dak, waarom het niet in Groningen kan…”

Sweety,

Als ik het goed begrepen heb woont Take2 in (de buurt van) Groningen, net als ik.

Los daar van:

Een opmerking dat je “misschien een Take2 op je dak” krijgt vind ik buiten alle proporties.

Dan begrijp je de intentie van Khan (en in het verleden van mijzelf) niet.

Een eventuele meeting is naar mijn mening bedoeld voor iedereen die actief of passief aan dit prikbord deelneemt.

Om even door te prikken dat wij allemaal heel gewone mensen zijn en tegelijkertijd heel divers.

Rob