is dit prikbord alleen toegankelijk voor gezonde mensen?

• jjg

Harm Schreef:

——————————————————-

> je bent in de war met jjg en rob, die suggeren dat

> enkele prikborders persoonlijkheid gestoord zouden

> zijn en dat is pas kinderachtig.

Niet juist Harm. Ik merk alleen maar op dat sommige mensen hier altijd het “beter willen weten dan de andere”. Helemaal niet dat ze persoonlijk gestoord zijn?!

• dr. Khan

Wordt tijd voor een meeting, denk ik zo. :) Een goed gesprek onder het genot van een versnapering is altijd nuttig. :D

• Harm

correctie jjg +excuses ik maakte een typefout rob en naar wat ik mij vanmiddag herinner gelezen te hebben peejee suggereren dat er prikborders zijn met persoonlijkheid stoornissen.

• Shirley

Juist Khan!

Dan leren we elkaar misschien eens ECHT kennen, want m.i. kun je niet aan prikbordreactie zien hoe iemand is.

We hebben i.i.g. allemaal 1 ding gemeen:

We houden van reizen naar India!(:D

(want daar was dit forum toch voor bedoeld???)

• Sweety

Khan Schreef:

——————————————————-

> Wordt tijd voor een meeting, denk ik zo. :) Een

> goed gesprek onder het genot van een versnapering

> is altijd nuttig. :D

Khan,

waar zou die meeting dan plaats moeten vinden? Jij woont in Den Haag, maar als je het in de Randstad doet, krijg je misschien een Take2 op je dak, waarom het niet in Groningen kan…;)

• Harm

beste khan,

ik weet niet of dat een goed idee is. ik denk dat voor enkelen de zaak behoorlijk verziekt is

een ontmoeting zal daar geen verandering inbrengen. hoogstens nog meer ruzie en verwijten.

mij dunkt dat een ieder te eigenwijs is om toe te geven dat hij of zij zelf fouten heeft en zodoende wordt dat afgeschoven op prikkers die een ander licht laten schijnen.

zij krijgen het etiketje abnormaal opgeplakt door mensen die zichzelf laten doorgaan als gezond of psychologisch deskundig(vraagteken). je krijgt dan zoiets als jij bent ziek vs ik ben de dokter en ik weet alles, voila..automatisch het gelijk aan je kant.

door een ander in een hoek te drijven wordt er onwenselijk gedrag uitgelokt wat sommigen hier direct aangrijpen als typisch gedragsgestoord.

nogal een slappe aanval van de deskundige heren en dames. hopelijk wordt zo'n slappe aanval beroepshalve achterwege gelaten.

met vriendelijke groeten Harm

• prakhar

het kan helpen elkaar te ontmoeten. ik ben vierkant voor persoonlijk contact om de meest normale reden dat je dan meer ziet dan wat zinnetjes op papier.

surya, als je het kinderachtig blijft vinden dat ik dit topic gestart heb dan vind ik het des te vreemder dat je wel steeds terug komt om berichten achter te laten. van mij mag het maar een beetje raar is het wel;)

voordat het tot een ontmoetingsclub komt wil ik je vragen khan welke locatie je in gedachten hebt, sta je er ook even bij stil dat sommigen nogal gepikeerd zijn en dat het wel eens heftig kan worden?

wie gaat de leiding nemen want ik heb geen zin in dat de stoelen door de ramen vliegen:?

• prakhar

ik was even abuis; wie verstuurt de uitnodigingen?

• PeeJee

Tjonge… over misverstanden gesproken… ik heb echt NERGENS beweerd dat iemand een persoonlijkheidsstoornis heeft… heb slecht benoemd waar iemands gedrag me aan deed denken…

Conclusies zijn snel getrokken… gelukkig ben ik geen psychiater en neem ik mezelf ook nog eens niet al te serieus… dat zouden meer mensen moeten doen.

Ik baal dat ik me laat overhalen om me in discussies te mengen, blijf normaal graag buitenstaander.

• surya

INDIAAAAAAAAAAAAAA

in alle cellen van mijn lichaam