naar Anjuna

• Rob

Twee weken Mumbai en een paar daagjes strand?

Mumbai > Goa > Mumbai is minstens twee reisdagen.

Als julie basis Mumbai is zou ik eerder kiezen voor de Mumbai beaches.

En die ellende van nachtreinen naar Goa besparen.

En al die flauwekul markten en overbejaarde hippies.

Jullie zijn minstens 30 jaar te laat daarvoor.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mumbai_beaches

Rob

• geesje

het is al geboekt! zijn die nachttreinen zo erg dan?

• geesje

beste rob, we gaan ook niet voor de trance feesten of shoppen. we gaan voor het strand. de rest is bijzaak. Voor het strand ben je nooit te oud!

• Rob

Geesje,

Die nachttreinen zijn op zich prima hoor (duurde 13 uur).

Alleen vind ik ze zelf verschrikkelijk, omdat ik geen oog dicht doe en 's morgens vroeg gebroken aankom.

Van anderen hoor ik dat ze prima slapen en dat een ideale manier van reizen vinden.

Het ligt er dus aan.

Ze hebben wel beenruimte en catering.

Goa stond nooit op mijn verlanglijstje in India.

Na 11 x India ben ik daar toch een keer geweest en het viel mij reuze mee.

Benaulim was prettig, Palolem ben ik 10 dagen blijven hangen.

Verder weinig gedaan daar, vanwege de moesson in juli.

Met een flesje bier (wat overal verkrijgbaar is) op een stoeltje in de branding gezeten.

En wat er toen verder gebeurde…

Dat verhaaltje heb ik al eerder op dit prikbord gezet.

Panjim / Old Goa is ook de moete waard.

Rob

• surya

Anjuna vond ik helemaal niet leuk. Arambol daar en tegen was al een stuk beter. In Anjuna lopen heel veel mensen die daar komen voor drugs. Het strand in Arambol is mooier en de omgeving ook, zoals de jungle als je de rotsen over gaat. Het strand van Anjuna vind ik niet zo boeiend.

• surya

Als je tijd hebt kun je beter iets zuidelijker gaan, naar Gokarna met de trein en dan een taxi pakken naar Om beach of Paradise beach. Is rustiger en gemoedelijker dan Goa.

• geesje

Kan dit in Goa? ik kan me niet voorstellen dat dit mag of ooit heeft gemogen! nieuwsgierigheidsvraagje.

ga a.u.b niet reageren met dat ik dit niet moet doen; ik was het al niet van plan en ik denk dat aan mij niet veel lol te beleven valt. als je al op leeftijd bent dan zijn 2 uitgelubberde borsten niet direct het eerste waar je mee te koop gaat lopen op het strand..

• Rob

Geesje,

Ik ben niet preuts opgevoed, maar als mannetje vind ik blootzwemmen en -zonnebaden niet echt prettig.

Los van het feit of dat nu wel of niet zou mogen.

Rob

• KeesS

Ik zwem altijd topless.:)-D

• prakhar

maar jij hebt vast geen borsten!