Pinnen met Rabobankpas niet mogelijk in India.

• Pascal

Een tip voor mensen die naar India gaan:

Het is niet mogelijk om te pinnen met een Rabobankpas, en waarschijnlijk hebben andere banken ook problemen die op het Maestro netwerk zijn aangesloten.

Pinnen met een Visacreditkaart is geen probleem.

Mvgr. Pascal

• Sundri

De nieuwe ING pinpas werkt wel overal waar het Maestro logo staat. Heb ik in april-mei 2009 al geconstateerd.

• hannah

Ik pin altijd met een rabo pas in India. Nooit problemen gehad.

• Pascal

Ik zal het even wat duidelijker stellen, anders denkt men dat het nooit mogelijk is geweest.

Ik ben vandaag terug uit India gekomen, en ik de afgelopen twee weken is het niet gelukt om te pinnen bij diverse banken in diverse plaatsen.

Van een meisje dat ik tegenkwam hoorde ik dat het met haar Rabobankpas ook nergens lukte.

Dat het in het verleden wel gegaan is lijkt mij logisch, maar nu is er een storing op het Maestro netwerk.

Ik heb dit bij mijn bank gemeld en zij gaan het uitzoeken wat er mis is.

• Riez

Huh? Wij zijn van de zomer geweest en net als alle voorgaande jaren was het never een probleem om met je rabopas te pinnen. Als je overigens een nieuwe pas had gekregen voor de vakantie, had je hem eerst een x in Nld moeten gebruiken anders doet ie het niet. Ter plaatse kun je ook gewoon de bank binnenlopen en je probleem uitleggen. Meestal lossen ze het meteen voor je op. t Is wel lastig idd….hopenlijk zijn de problemen zo opgelost!

• Rob

Beste mensen,

Waar het op neer komt is dit:

Neem altijd een reservemogelijkheid mee om aan geld te komen in India.

Waarom zeuren jullie door over Rabo- of ING pasjes die wel/niet werken?

Rob

• jjg

Rob Schreef:

——————————————————-

> Beste mensen,

>

> Waar het op neer komt is dit:

> Neem altijd een reservemogelijkheid mee om aan

> geld te komen in India.

>

> Waarom zeuren jullie door over Rabo- of ING pasjes

> die wel/niet werken?

>

> Rob

Wij Hollanders zijn een klaagvolk! ;)

• Yvonne1977

Wij hebben gisteren nog met onze Rabopas gepind hier in Pushkar en de afgelopen 6 weken nergens problemen ondervonden.

• Take2

jjg Schreef:

——————————————————-

> Rob Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Beste mensen,

> >

> > Waar het op neer komt is dit:

> > Neem altijd een reservemogelijkheid mee om aan

> > geld te komen in India.

> >

> > Waarom zeuren jullie door over Rabo- of ING

> pasjes

> > die wel/niet werken?

> >

> > Rob

>

>

> Wij Hollanders zijn een klaagvolk! ;)

Het is toch ook lastig als je niet bij je geld kan komen? Maar misschien was de pinautomaat wel even buiten werking; gebeurt in Nederland ook vaak.

Ik ben wel van plan om contant mee te nemen natuurlijk maar ik ga niet met een flinke portie geld op zak lopen. Kunnen alleen maar moeilijkheden van komen

• Take2

Ik verwacht zelf geen problemen met mijn pinpas van de ING. Als er maar het Maestro logo op staat idd.

India heeft zoveel bewoners dat je volgens mij om de zoveel meter (beeldspraak) wel een pinautomaat hebt staan, in de grote steden.

Mocht het gebeuren dat er iets buiten werking is of niet bedoeld is voor ING dan loop je gewoon even een straatje verder. Lijkt mij.