goedkope vluchten vanuit India naar Europa.

• hannah

Dus Khan,

Als ik het goed begrijp en mijn vriend vliegt op Dusseldorf, dan kan hij volstaan met een duits visum??

Dat zou makkelijker zijn denk ik, maar dan kan ik geen garantbrief meegeven natuurlijk.

Hannah.

• Sundri

Nee, hij moet het visum aanvragen voor het land waar hij primair gaat verblijven en als ik jou goed begrijp is dat bij jou in NL en niet Duitsland. Waar hij de Schengenlanden binnenkomt, doet niet terzake. Bovendien moet hij zich melden bij de vreemdelingendienst waar jouw gemeente ondervalt (er weer vanuit gaande, dat hij bij jou verblijft). Wel kan hij zich dus vrij bewegen binnen de Schengenlanden.

• Khan

Sundri Schreef:

——————————————————-

> Bovendien moet hij zich melden

> bij de vreemdelingendienst waar jouw gemeente

> ondervalt (er weer vanuit gaande, dat hij bij jou

> verblijft).

Grappig is om te melden dat toen mijn schoonzus en broer hier in december waren ze in een hotel verbleven, maar waar van hun personalia helemaal niets werd geregistreerd (de kamer werd via mijn creditcard betaald).

Ze zijn trouwens met een door Zweden afgegeven Schengen visum Nederland binnen gekomen, toen vanaf Schiphol naar Kopenhagen gegaan, om via de trein naar Zweden door te reisen. Vanuit Zweden het Schengengebied weer verlaten.

• Rob

Hannah,

Inmiddels heb ik je “persoonlijke” vragen ontvangen en beantwoord.

Zelf ben ik van mening dat deze vragen en antwoorden op dit prikbord thuis horen.

Dan hebben andere mensen er misschien ook iets aan.

Ik weet dat je eerder een keer afgeknapt bent op reacties van sommige mensen op dit prikbord.

Dat is Sundri ook een keer overkomen.

Gelukkig zijn jullie beiden weer terug op dit prikbord.

(Sundri moest ik wel flink ompraten, als ik mij goed herinner)

Er zijn ook wel mensen die op mij(n reacties) afknappen op dit prikbord.

Dit weerhoudt mij er niet van om lekker door te blijven prikken.

Rob

• Sundri

Ja Rob, dat is waar. Ik baalde er flink van destijds en je hebt me inderdaad moeten ompraten, wat je uiteindelijk gelukt is. Ik moet trouwens zeggen, dat de reacties de laatste tijd veel “normaler” zijn dan toentertijd.

• Traveller

I have asked Rob for an offer. Avoid this person. Does not make any professional impression at all!

Rob Schreef:

——————————————————-

> Hannah,

>

> Stuur mij maar een e-mail: robpijp@hotmail.com

>

> Rob

• Sundri

Spuit 11 geeft modder…

Rob is inderdaad geen professional, wel een reiziger met hart voor de zaak, iemand die erg veel over India weet en veel mensen op weg weet te helpen. Misschien soms ietwat ongenuanceerd in zijn uitspraken, maar hij is absoluut betrouwbaar.

• Shirley

Mij heb je nog niet weten om te praten, Rob ;-)

• Rob

Shirley,

Ook trouwplannen met een Indier?

Het aanbod van Traveller heb ik afgewezen.

Vandaar dat ze nu misschien wat rancuneus is.

Rob

• Shirley

Ik trouw met niemand en al helemaal niet met een indier>:D<