Overstaptijd Mumbai

• kees m

Neem in Bombay echt wel ruim de tijd tussen aankomst domestic en international.

en zelfs domestic —domestic .

Eergisteren met b.v. indigo aangekomen op domestic , hadden echt 2 uur nodig voor re-incheck

en het hele beveiligingscircus wat de meeste tijd neemt.

en zeker domestic —international, neem echt drie uur tussentijd, is echt niet ruim daar,

trouwens ook in delhi.

checkin nu in mumbai en delhi zeeeer vlug , maar dan door het circus !!!!

bekenden moesten b.v. 1 uur wachten op bus van domestic naar international

in mumbai

grjes ,goed uiteinde en n gezond 2012

kees m (vanuit goa)

• ton

Waar nog bijkomt dat de bewegwijzering van domestic naar internationaal niet optimaal is.Toch redelijk bekend met vliegvelden, volgden wij kennelijk een verkeerd spoor en stonden op een gegeven moment met een been buiten de hal op domestic. Van de soldaat bij de ingang mochten we niet meer naar binnen, ondanks dat we lieten zien dat we een vervolgvlucht hadden en op international moesten zijn. Vervolgens ook met het andere been naar buiten, een taxi genomen en toen half Bombay door om na een soort dollemansrit afgezet te worden bij de ingang van international.

Pleidooi van Kees m. spreekt ons erg aan

• Khan

ton Schreef:

——————————————————-

Van de soldaat bij de ingang mochten we

> niet meer naar binnen, ondanks dat we lieten zien

> dat we een vervolgvlucht hadden en op

> international moesten zijn. Vervolgens ook met het

> andere been naar buiten, een taxi genomen en toen

> half Bombay door om na een soort dollemansrit

> afgezet te worden bij de ingang van

> international.

> Pleidooi van Kees m. spreekt ons erg aan

Ik zou zelfs het advies geven om altijd een taxi buitenom te pakken. Tenzij de chauffeur hele rare dingen heeft gedaan valt het wel mee met een tour door half Bombay, je rijdt namelijk op een weg die min of meer de rand van het vliegveld volgt. Die busverbinding via het vliegveld zelf is erg matig, en dat vliegenhol waar je op International op de bus mag gaan wachten is weinig aantrekkelijk. Althans zo was de sitautie nog in 2007.

(terzijde, de persoon aan de poort van het vliegveld zal op zeker geen militair zijn geweest, maar een politieagent)

• Mr Bojangles

jongejonge, da's 15 minuten met de taxi en wat kost dat nou. ga je toch niet op die bus staan wachten.

Misschien dat van Domestic naar International zolang duurt, maar omgekeerd heb ik nooit problemen gehad.

Ik ben in maart gereisd van: Bangkok-Delhi-Jodhpur.

Nou had ik alleen maar handbagage bij me dus ik hoefde niet op de luggage-belt te wachten.

Kon zo doorlopen, was binnen 20 minuten alweer op de juiste gate.

Regelmatig vlieg ik: Amsterdam-Mumbai-Udaipur.

Idem, binnen een half uur ben ik ingechecked op Domestic.

(NB: dat kan dus met name o.a. aan die ‘alleen handbagage’ liggen, bij de bagage-controle wordt ik meestal doorgewuifd.)