Chennai

• anita

Onder wonen versta ik ,in de eerste jaren om de 6 maanden even India uit ivm visum en een paar weken “ op vakantie” naar Nl of Sri Lanka (ondertussen heb ik het anders opgelost !)..

Ja,kan de zaak ook omdraaien,ik ken jou ook niet bij mijn weten,al zullen we elkaar heus wel eens (of meer dan eens) gepaseerd zijn.Heb me nooit zo in de toeristenstraatjes opgehouden,zou het daar misschien iets mee te maken kunnen hebben (hou van rust)?

Jean Jack ken ik uiteraard van ziens, ene Hans loopt geloof ik nog steeds rond (getrouwd met Ind.vrouw),Willem helaas algemeen bekend.De rest van je namen zegt me trouwens niet zo veel,waarschijnlijk aan gebrek aan gezichten.Waar ik woon of woonde ga ik hier niet aan de grote klok hangen, ook niet echt belangrijk dacht ik zo.

Andere vraag,hoe bevalt Thailand je/jullie ???? Het daar gevonden ,naar jullie zin??????

• kataraja

Mijn vrouw en ik zitten ons gek te piekeren of we iemand vergeten zijn, er zijn nog 2 kleine gaatjes, heb jij iets te maken met een reisburo? Of met ene Rangaswami??

• anita

Geen van beide !

• kataraja

Gelukkig, want rangaswami (eigenaar suradeep ziekenhuis) hoort wel bij de slegste mensen die ik ook ben tegengekomen, terwijl indira zo lief is!

• anita

Er doen inderdaad een heleboel verhalen over deze heer de ronde !

Weet niet wat ervan waar is,maar al is het maar voor de helft waar …….

• kataraja

Kom je wel eens bij moonrakers? Anand is een tijd geleden naar thailand gekomen ( samen met mikey die kleine engelander die oude scooters opknapt en hele funkie kleurtjes verft) om ons op te zoeken doe hem maar eens de groeten van muttai (kale) uit thailand. Als ik nu zeg dat wij drie witte jack russels meegenomen had uit nederland, en elke een strand wandeling maakte met hun, “does that ring a bell”???

Sorry aan de andere forum bezoekers dat anita en ik dit forum even als chatroom gebruiken.

• erik

Geeft niet, leuk leesvoer hoor :)

• anita

Anand,jongste Moonr.broer is mij bekend,zijn zo van die bekende dorpsfiguren (in mijn beginperiode in Ma weleens 'n enkele keer bij hun gegeten).Ook Mickey zag ik wel eens regelmatig van uit de verte (zag>want is werkelijk weer een eeuwigheid geleden).Maar een stel met Jack R aan de wandel,nee!

• kataraja

Vreemd want dat zie je niet elke dag in india. Maar ik bel morgen anand even als jij al 10 jaar in en rond Ma woont dan kent hij jou mischien. Mischien kan hij mij mij uitleggen wie je bent. Je hoort nog van me.

Groetjes

• Sundri

Smaken verschillen blijkbaar inderdaad. Want ik vind het heerlijk om een dagje naar Chennai te gaan om stoffen, boeken (spotgoedkoop in vergelijking met NL) en dvd's met Indiase films te kopen. En dan ondertussen ter afwisseling met het Indiase eten een bruine boterham met kaas te scoren.