Bob,
Arpit Palace ken ik zelf, is een goede keus.
Ik blijf er bij dat het verstandig is om een airport pick up te regelen.
Ook dat is niet altijd betrouwbaar, is mijn ervaring.
De prepaid taxi's in Delhi kunnen je overal heen brengen…
Rob
Irma, bedenk eerst wat je wil: snel liggen slapen, een goed hotel, een speciale wijk enz. Als je weinig ervaring hebt kunnen ze je van alles wijs maken, especially nachts en na een lange reis ben je kwetsbaarder enz. Als je eind vd nacht aankomt wacht dan gewoon tot het licht wordt, en neem een bus. Dan kun je makkelijker gaan waar je wil. Vanuit Connaught place ,waar je met zo;n bus heen kan gaan, kan je alle kanten op en heb je hotel voor het kiezen. Het duurt trouwens wel een tijdje voor je door de wachtrijen bij douane enz. heen bent is mijn ervaring. Zeker voor het onzekere: reserveren.
Allen dank voor de wijze raad. Denk inderdaad dat het rust geeft als je iets hebt gereserveerd m.n. omdat we 's nachts aankomen. Als we overdag aankwamen nam ik inderdaad gewoon de bus en zou wel wat vinden. Mijn “ervaring” met andere boekingen vanuit Nederland is dat het geboekte hotel redelijk was maar vaak betere om de hoek of meer in het centrum. Dacht trouwens dat je voor het visum (wat een gedoe) moest aangeven waar je verbleef in India dus een bevestiging van hotel moet hebben. Ga voor de visums in de herfsvakantie aan het “werk” en dan kan ik me helemaal aan de voorpret overgeven. Nogmaals dank allen.
Irma
Ik ben wel tevreden van het Anoop hotel in Main Bazaar, Pahar Ganj. We sliepen op de bovenste verdieping (4e) en dat leken mij toch de mooiste en meest comfortabele kamers (ruim, AC en fan, geen tapijt, niet aan de straatkant, goede douche, warm water, etc) voor max 700 Rps. per kamer per nacht (wij hadden kamer 402).
Hun airport pickup (500 Rps) was ook dik in orde, onze vlucht had 40 min vertraging en die driver heeft ons gelukkig niet in de steek gelaten! Een taxi van het hotel naar de luchthaven kost 250 (zij regelen dat) maar dan zoeken ze wel nog 2 toeristen die voor dezelfde prijs meegaan in die taxi..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?