zoek een leuk en betaalbaar hotel in Delhi met pick-up service, Kan ik 's nacht als ik aankom ook nog een hotel regelen op vliegveld. Daar ga ik eigenlijk wel van uit.
Irma,
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor de 1e nacht van te voren een hotel met airport pick up regelen.
Op zich kan dat bij aankomst in Delhi ook wel, maar dat kan een heel gedoe zijn als je dat niet gewend bent. Voor je het weet zit je ergens in een night office in Karol Bagh waar je een veel te duur hotel aangesmeerd wordt.
Mijn favoriet: Amax Inn.
Rob
http://www.xs4all.nl/~devarosa/hotels.htm
Je kunt ook nu al via bijv. expedia.nl je hotel reserveren en betalen met je creditcard. Meeste hotels hebben een airport pick up en drop service tegen betaling, Karol Bagh ongeveer Rs 700 enkel. Sommige hotels bieden deze service gratis aan, bijv. Tara Palace in Chandni Chowk (Old Delhi), dit is wel een erg drukke (groothandel) winkelstraat, maar er is een goede metroverbinding naar andere delen van Delhi.
Een hotel reserveren kun je volgens mij het beste rechtstreeks doen.
Misschien ben je dan wat duurder uit, maar voor een eerste nacht lijkt mij dat geen probleem. 's Nachts wat afdingen lukt ook nog wel als je nog durf en energie hebt.
Van te voren met je creditcard betalen lijkt mij helemaal niet nodig.
Vraag bij het reserveren ook even wat de airport pick up kost.
Die zal mede afhankelijk zijn van in welke klasse je een hotel boekt.
700 roepie enkel komt op mij wat veel over.
Gratis airport pick up bestaat natuurlijk nergens.
Dat wordt gewoon doorberekend in je kamerprijs.
Rob
Ik bedoelde ook niet dat je van te voren moet betalen met je creditcard, ik vind het makkelijk, scheelt weer een kostenpost als je daar bent. De tarieven via Expedia of rechtstreeks bij hotel verschillen (bijna) niet en Tara Palace biedt echt wel gratis airport pick-up, want de kamerprijs is hetzelfde (€ 16,- pppn) of je nu wel of geen gebruik maakt van de service! Je mailt pas na je boeking door aan het hotel dat je ophaald wilt worden en wanneer je aankomt op de luchthaven. www.tarapalacedelhi.com
Voor Amax Inn in Pahar Ganj betaal je Rs 495 per nacht per kamer en niet per persoon, tenminste dat was eind vorig jaar, misschien nu ietsje duurder. Omgerekend is dat circa € 8 per kamer. Voor de taxi pick up daar betaalde ik toen Rs 450. Per saldo dus stukken goedkoper als het door jou genoemde Tara Palace.
Je kunt het natuurlijk zo duur maken als je wil. Hotels in Karol Bagh zullen duurder zijn dan in bijv. de door jou genoemde Pahar Ganj. De vraag is hoe luxe je het wil hebben. Ik verblijf vaak in hotel Arpit Palace voor Rs 2200,- per nacht incl ontbijt. Zij hebben een goedlopend restaurant (Crossroads) naast hun hotel, er is een lift, internetaansluiting enz aanwezig in het hotel. Ik slaap in een kamer met airco en vind 24uurs roomservice erg prettig. Ook heb ik liever geen gezelschap van kakkerlakken tijdens het douchen… Er bevinden zich een apotheek en een ziekenhuis in de ruime straat en de winkelstraat (ook 's avonds met kraampjes, leuke sfeer) ligt achter het hotel op 100 meter afstand. De metrostation ligt op hooguit 5 min loopafstand. Kortom: gemak dient de mens en daar betaal je voor!
Irma,
Je hoeft de keuze van je hotel niet af te laten hangen van de airport pickup service. Vanaf het vliegveld kun je ook gebruikmaken van een prepaid taxi.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?