Andaman Islands Tips?

• Lieke

Super al die tips!! Hier ga ik zeker wat mee doen!

Bedankt allemaal!

Lieke.

• Cas

Ik ga in juni, juli en augustus naar India, weet iemand ook hoe het weer in deze maanden op de Andaman Islands is?

Is het nog aangenaam, ondanks de moesson?

groeten, Casper

• surya

er is daar dan niks te doen, alle mensen die ik ken zijn dan in het noorden. De hotels dicht, ivm monsoon en de boten varen ook weinig geloof ik.

oktober febr is de maanden.

• kataraja

Surya, je schrijft dat je er langer als 2 maanden bent geweest, toen ik er was mocht je niet langer dan 30 dagen blijven, hoe heb je dit opgelost of is het inmiddels verandert??

• tsja

Foreign tourists are allowed a thirty-day permit to visit the Andaman Islands; they are not permitted to visit the Nicobar Islands. Indians are not restricted and do not need permits.

• surya

Hoi Kataraja,

Ik ben twee keer op en neer gegaan met de boot van Chennai en Kolkata. En ik heb mijn permit verlengd omdat we naar het office waren gegaan op port blair nadat de boot net was vertrokken. Met een beetje praten enzo kom je er wel. Ik dacht dat we verlenging van 1 week of misschien twee weken hadden gekregen verdeeld over beide keren. Je krijgt dus beide keren een nieuw permit. Volgens mij kan je dit zo vaak doen als je wilt als je maar weer even naar indiase vaste land gaat. Het was de moeite zeker waard, alleen die boottocht van chennai of kolkata is al geweldig. Ik droom ervan om dit nogmaals in mijn leven te kunnen doen. Ik mis India heel erg, en kan voorlopig niet terug.En vooral vind ik het echt shitty omdat ik al jaren droom van Kumbh Mela en ik hier nu niet bij kan zijn. Maar gelukkig heb ik hele mooie herinneringen die nooit meer weggaan.