route zuid india.(Rob, kun je me adviseren)

• Rob

Khan,

Hebben we het over dezelfde tuin?

Ik was daar in 1995.

Kan best dat daar inmiddels een stuwdam is aangelegd.

Rob

• MariekeH

Sorry Khan, maar je hebt me niet overtuigd dat Bangalore leuk is…

Maar over dat eten ben ik het niet met je eens, de maaltijden waren voor mij juist de hoogtepunten van de dag. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit in het centrum at, maar in Banasvadi, waar mijn vriend woont die daar de leukste eettentjes en verstopte restaurants kent…

• Khan

MariekeH Schreef:

——————————————————-

> Sorry Khan, maar je hebt me niet overtuigd dat

> Bangalore leuk is…

Ik zeg ook niet dat Bangalore leuk is, ik geef alleen aan dat er wel degelijk toeristische bestemmingen zijn. B)

Het is jammer dat Danu van dit forum vertrokken is, zij wist altijd wel iets te melden over deze stad.

• samten

Ik weet wel, iedereen ervaart alles op zijn/haar manier, maar ik vond Mangalore, een geweldige stad. Een verademing, met de meest spontane bevolking! Zeker overwegen als je misschien vanuit Mysore weer terug naar de kust wil en van daaruit naar Kerala afzakt…

• Rob

Khan,

De enige bijdrage die Danu aan dit prikbord kon leveren was een verwijzing naar de zoekfunctie.

Als ik mij goed herinner…

Rob

• herna

Weer wat mis met je geheugen Rob? Kijk maar op de zoekfunctie naar berichten van Danu.

• Rob

Herna,

Danu had ook wel leuke berichtjes hoor.

Rob

• herna

@Rob,

Dan moetje niet schrijven dat Danu alleen maar bijdragen leverde naar verwijzingen naar de zoekfunctie.