auto met chauffeur vanuit mumbai

• kattaraja

Kees, ELITAIR???

Jouw reactie op iemand die een beetje vreemde nickname heeft is pas ELITAIR!!! Je was het wel heel erg met erik eens dat je niet moest reageren op iemand die zich “kontjekaal” noemt!!!! Ter herinnering jij schreef op 6 juli 19:38 “Tja Erik, je hebt gelijk. Niet meer op reageren dus” noemt tie mij elitair!!!!

Mischien was ik een beetje te, maar als er iemand over avonturieren spreekt en dan zich op de achterbank van een ambassador zich door zuid india laat rijden, tja…

• Khan

kattaraja Schreef:

> Mischien was ik een beetje te, maar als er iemand

> over avonturieren spreekt en dan zich op de

> achterbank van een ambassador zich door zuid india

> laat rijden, tja…

Tja, kon je nog maar een ambassador krijgen…. Moet je tegenwoordig heel goed zoeken… B) Gelukkig had ik er een toen ik tussen Gorintada en Chinamadipalli op een volledig opgebroken weg terecht kwam. Met de Indyca van mijn zwager was het waarschijnlijk einde oefening geweest, en zou men te voet verder kunnen gaan. Op pad met mijn stafkaart uit 1947 (van Britse makelij) vond ik het toen voorlopig genoeg avontuur voor die middag.

• Rob

Kataraja,

Dat Kees een behoorlijke BLUNDER gemaakt heeft in zijn reactie op dat kale kontje betekent niet dat je gelijk moet gaan zitten SCHREEUWEN en Kees proberen terug te pakken.

Dat is jouw kinderachtige gedrag waar ik een beetje FLAUW van ben.

Ik wil best een keer bij je achter op de MOTOR door Thailand rijden, om het ECHTE Thailand te ontdekken, maar dan moet je verder niet zo doordrammen op dit Indiaprikbord.

Rob

• esther voncken

jezus!!! deze reactie had ik niet verwacht, maar zegt meer over jou dan over mij! bedankt voor de wel bruikbare tips! groetjes

• samten

inderdaad Esther je hebt gelijk!

echt nederlands ego-prikbord geneuzel…ik kan jammergenoeg niet echt een antwoord bedenken op jouw vraag. zelf reis ik meestal met trein en bus, maar dat is dan misschien voor jou ook wel de volgende stap. Ik zou zeggen, gebruik gezond verstand en vertrouw op je intuïtie, maak met je chauffeur goede afspraken, laat hem ook vriendelijk en met een beetje spot merken dat je niet met je laat sollen. misschien is het makkelijk om via het hotel waar je in Mumbai bent iets te boeken, dat is dan meestal wel vertrouwd. wil je het nog iets avontuurlijker, dan ga je zelf op zoek…je kunt het maken tot wat jij wilt, dat is het leuke van India!

veel plezier, het wordt vast een onvergetelijke reis.

samten

• kataraja

Ester, zoals ik eerder schreef mischien was ik een beetje te fel, sorry.

kataraja

p.s. vergeet je tropenhoed niet.

• esther voncken

gelukkig! zo kan het ook! ben ervan overtuigd dat het onvergetelijk word. met tropenhoed!! groetjes