auto met chauffeur vanuit mumbai

• esther voncken

hallo allemaal! wie kent er leuke grappige betrouwbare chauffeurs die ons vanuit mumbai naar het zuiden en weer terug kan begeleiden? wij zijn helaas maar 10 dagen in india en denken dat dit de manier is om toch veel te weten te komen over dit stuk india. was eerder in india, maar toen volledig georganiseerd. nu is het tijd om te avonturen! hoop op veel reacties. groetjes esther

• kataraja

was eerder in india, maar toen volledig georganiseerd. nu is het tijd om te avonturen???????????????????????? En nu ga ja avonturen??? met auto en chaufeur???? woehahahaha(td)

• Jeanine

Hoi Esther,

Mijn zus en ik hebben in januari rondgereisd met auto en chauffeur. We hebben dit via internet geboekt in India incl. de hotels. Het is een reisbureau opgericht door chauffeurs die vroeger voor de grote reisorganisatie reden. Dit was echt super goed geregeld. Zijn nooit in winkeltjes ed afgezet omdat ze commissie wilden.

Je kunt een e-mail sturen via hun website: www.incrediblerealindia.com of www.rajuindia.com.

groetjes,

Jeanine

• Sundri

(:P) :P (:D Tja, avonturen heb ik ook een wat ander idee bij. Georganiseerd met groep of individueel blijft georganiseerd en bepaald niet avontuurlijk. Hahahaha.

Zo, Kataraja, ook weer terug? Ik heb je gemist op het prikbord. Dit is toch je tweede bericht sinds lang? Destijds heb ik best veel aan je adviezen gehad over zuid India (Mahabalipuram en Chennai). Maar ik ben nog steeds niet naar de eagle temple geweest. Nou ja, wie weet, de of een volgende keer. Dat bedoel ik nou ook met avonturen, je maakt plannen (of juist niet) en doet dan vaak toch weer wat anders. Zo gaat het met mij althans meestal. >:D<

• Rob

Sundri,

Je hebt Kataraja gemist?

Je moet je doodschamen.

Als er iemand is die mensen op dit prikbord voortdurend zit af te zeiken en te kleineren is dat Kataraja.

Rob

• katarja

Rob, wil je sundri niet zo afzeiken. :D >:D

• Sundri

Mij gaf tie anders goeie raad…:P

• Ineke M

Jeetje, zullen we elkaar eens niet zo afzieken!! Volgens mij is iedereen een keer voor het eerst (wel of niet georganiseerd) geweest. Avontuurlijk is niet hetzelfde als primitief en van mij mag iedereen verder doen wat hij /zij wil.

Krijg af en toe het gevoel dat we een stel yuppen zijn die neerkijken op iedereen die niet in en Hummer rijdt….. Laat iedereen nu eens in zijn waarde en geef gewoon antwoord op de vraag.

Ineke

• samten

en jij avonturiert dan zeker met de lonely planet in je northface backpack…..

respecteer gewoon iemand anders' invulling van een reisje door India lolbroek

• KeesS

Tjonge, tjonge, wat kinderachtig en elitair. Deze reactie van jou geeft aan hoe jij in het leven staat.