Veilig eten en drinken

• KeesS

Rob, was er toen ook niet een samenwerkingsverband met artsen/ziekenhuizen of zo?

• Tom

Ja, ik ook als ik in India ben blijkbaar.

Dan kom ik na een half jaartje weer terug in Nederland, en na een weekje spuit het eruit…..

• Annemarie

Bizar :-(

Zoiets dòe je toch niet?

• San

Met een één of andere kliniek en dan kon er flink gedeclareerd worden bij de verzekering.

• herna

Met het risico dat je weer begint te schelden: in de lonely planet staat het hele verhaal over de voedselvergiftiging in Agra.

Niets mis mee dat je hier vragen stelt of reacties plaatst maar een beetje inlezen kan ook geen kwaad. Ook de cola light tip staat vermeld.

• Annemarie

:-) Nee, ik begin niet met schelden. Ja, ik zou een boek kunnen pakken of de LP, maar ik hoor liever de verhalen van de mensen zelf. Mede omdat je dan veel meer informatie krijgt die je nooit uit een standaard boek kunt halen.

Ik lees wel informatieboeken over India trouwens, maar ik zit liever op een forum voor de aanvullende info. Hier hoor je mèèr. De LP heb ik ook niet > heeft geen zin om die nù te kopen omdat 'ie steeds vernieuwd wordt.

Ik vind het wel bizar om steeds te horen dat als ik iets wil weten dan maar een boek moet inkijken; dan kan iedereen dat hier toch doen en dan is er toch geen forum?

• Elizabeth

Doe ik ook altijd, veel cola drinken terwijl ik het normaal nooit drink. En op paar uurtjes overgeven ben ik verder niet ziek geweest.

• KeesS

Je hebt helemaal gelijk. smiley

• KeesS

Wie van de pbers biedt een keer aan om veilig Indiaas te koken voor de mensen die positief zijn ingesteld op dit pbrd?

• herna

Annemarie, het is logisch dat je aanvullende informatie wilt hebben en het is ook logisch dat je daarom op een forum gaat kijken. Ik heb me als voorbereiding veel ingelezen op het Indiamike forum.

Dat de LP steeds vernieuwd is waar. Er staat echter wel standaard info in die nooit veranderd. Betreffende gewoontes,religie,waarschuwingen,etc. Daarom zou ik zo'n gids lezen. Hoeft niet perse de LP te zijn, er zijn genoeg andere die ook goede informatie geven.