Rob, was er toen ook niet een samenwerkingsverband met artsen/ziekenhuizen of zo?
:-) Nee, ik begin niet met schelden. Ja, ik zou een boek kunnen pakken of de LP, maar ik hoor liever de verhalen van de mensen zelf. Mede omdat je dan veel meer informatie krijgt die je nooit uit een standaard boek kunt halen.
Ik lees wel informatieboeken over India trouwens, maar ik zit liever op een forum voor de aanvullende info. Hier hoor je mèèr. De LP heb ik ook niet > heeft geen zin om die nù te kopen omdat 'ie steeds vernieuwd wordt.
Ik vind het wel bizar om steeds te horen dat als ik iets wil weten dan maar een boek moet inkijken; dan kan iedereen dat hier toch doen en dan is er toch geen forum?
Annemarie, het is logisch dat je aanvullende informatie wilt hebben en het is ook logisch dat je daarom op een forum gaat kijken. Ik heb me als voorbereiding veel ingelezen op het Indiamike forum.
Dat de LP steeds vernieuwd is waar. Er staat echter wel standaard info in die nooit veranderd. Betreffende gewoontes,religie,waarschuwingen,etc. Daarom zou ik zo'n gids lezen. Hoeft niet perse de LP te zijn, er zijn genoeg andere die ook goede informatie geven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?