Sander,
Leuk idee, een fiets kopen in India.
Voor de langere afstanden is een autorickshaw misschien een beter idee.
Rob
http://www.eagarbros.com/india.htm#videos
O, gelukkig maar, want je moet je toch enigzins kunnen verplaatsen per voet lijkt me.
Hoe zit het met een ritje in de Rickshaw?
Is dat ook zo ‘levensgevaarlijk’, ha ha :-)
Tom, ik neem aan dat jouw verhaal beeldspraak is?
Ik moet wel lachen om al die verhalen die ik hoor over het verkeer in India, zelf 1 x een foto van een verre kennis gezien die een boer - met een koe vastgebonden achterop z'n fiets!- had gefotografeerd…dat beest lag helemaal horizontaal in een bak en deed niets! Zoiets kan alleen in India denk ik want in Nederland is men al in rep en roer als er een eend los loopt op de Dam :-)
Ja, dat zijn dingen aan India waar ik me over verbaas en die ik geinig vind - zoals ik ze van de foto's heb gezien dan.
Vietsen in India is levensgevaarlijk. Nog erger is als voetganger op reis gaan. Van alle dodelijke slachtoffers komen de foetgangers op de eerste plaats gevolgd door de fietsers. Gigantische aantallen die om het leven komen. ik weet niet of iemand in staat is om die overzichten boven tafel te krijgen? Het beste kun je rijden als vrachtwagenchaffeur.
De allereerste keer vond ik het doodeng om t.o het Red Fort in Delhi de straat over te steken, wat een chaos. En gezien het verkeer hiërarchisch is sta je als voetganger onderaan de ladder en dan komt de fietser. Ik zou bv. in Delhi niet durven fietsen dan maar liever met een riksja maar op andere wat rustigere plekken zou ik het zeker doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?