visum

• Jo

Kees,

Een retour enveloppe moet ik er zelf bijvoegen?…

Geen probleem ik heb mn rijbewijs ter legitimatie…

Makkelijker dan even per auto naar Den Haag te rijden en waarschijnlijk daar achter aan te sluiten in de rij wachtende.

Heel erg bedankt voor de tips.

Eeen heel fijn weekend

Jopie

• Rob

Een retourenveloppe voorzien van adressering en voldoende porto voor aangetekend verzenden.

Rob

• Rob

Althans, zo was het toen het nog per post via de ambassade kon.

Op de website van de India Visa Service staat het niet duidelijk.

Rob

• Rob

Op het formulier kun je aanvinken of je het aangetekend retour laat zenden.

Betaling via eenmalige incassomachtiging.

Die retourenveloppe is misschien ook niet meer nodig.

Rob

• KeesS

Jo, een retourenvelop hoeft er niet bij. Op het formulier moet je aangeven waarheen het paspoort teruggestuurd moet worden. Tja, ik weet niet waar je woont. Volgens het visumbureau kun je je paspoort ‘s morgens brengen en ’s middags eind van de middag weer ophalen. Kan ook. Ik stuur mijn aanvraag altijd naar Den Haag.

• Jo

Mannen,

Heel eg bedankt hier kan ik iets mee….

Ik vertrek pas 1 oktober.

Vanuit Den Bosch naar Den Haag is een rot verbinding. Als men een dag nodig heeft om de boel af te geven dan neem ik aan dat je bijtijds daar moet zijn…Lijkt me handig dat ik meneer Post zijn werk laat doen medio augustus.

Groeten

Jopie

• Sundri

Retourenveloppe is niet meer nodig. Die had ik de laatste keer bijgevoegd, maar die werd niet gebruikt. Het formulier invullen en aanvinken “aangetekend retour” is voldoende; de kosten van de enveloppe zitten al in de fee voor het visaservicebureau. En de kosten worden nu voldaan via de eenmalige machtiging, die dat formulier van dat bureau is.