Weet iemand van jullie of het mogelijk is om nu al een visum aan te vragen met vertrek 1 october, of is het dan al verlopen voordat ik er gebruik van kan maken?
Geen idee hoe het gaat met de datum van ingang…..
Jo, ik stuur het formulier, met 2 pasfoto's en het paspoort aangetekend op. Op het aanvraagformulier kun je hen een eenmalige machtiging geven voor de betaling. Je kunt aangeven dat ze het aangetekend terug moeten sturen dit kost dan natuurlijk wel iets extra's. Het werkt uitstekend en nog nooit problemen gehad. Laatst binnen een paar dagen al weer retour. Je paspoort moet nog 6 maanden geldig zijn waarvan ik dacht dat dit geteld wordt vanaf je laatste dag in India. Bedenk wel dat als ze het aangetekend terugsturen je een geldig legitimatiebewijs moet hebben voor de ontvangst, en als je alleen een paspoort hebt zit die in de envelop! Dus een rijbewijs is dan wel handig. KeesS
Rob, dat kreeg ik niet voorelkaar bij het postkantoor terwijl ik daar toch bijna dagelijks kom. Als ik thuis ben is het niet zo'n probleem want die postbode ken ik onderhand wel. Vroeger heb ik wel eens 2 namen op de retourenvelop gezet werkte ook goed. Nou in ieder geval gaan wij in april weer: we zijn uitgenodigd als gasten bij de bruiloft van een van onze Indiase vrienden. Duurt totaal 10 dagen met alles er op en er aan. Wij beperken ons tot de 2 belangrijkste dagen: wij gaan mee de bruid ophalen (in een ander dorp met overnachting) en de volgende dag mee terug naar de plek waar de huwelijksvoltrekking plaats vindt; ik geloof dat we voor zonsopgang weer terug moeten zijn. De bruidegom gaat in vol ornaat te paard. Lijkt me wel bijzonder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?