vliegtickets boeken naar en in India

• Sundri

Pas heb ik weer wat vliegtickets geboekt. In Nederland is er nu een zoeksite, die in een heleboel websites die vliegtickets aanbieden zoekt. Een stuk of twintig? Het betreft chase.nl. Dan vind je makkelijk het voordeligste ticket met ook the voordeligste fee (administratiekosten).

Een voordelige vliegticketaanbieder in India (voordeliger dan cleartrip of makemytrip) is zoomtra.com. Je kunt er eenvoudig met de NL creditcard betalen.

• karel

Misschien een handige tip: soms is internet niet altijd het voordeligste. Kreeg gisteren een mail van Seva India Reizen waar ik eerder heb geboekt: je kan nu voor 435 inclusief alle kosten vertrekken naar Delhi Bombay en Madras vanuit Brussel met gratis aansluitende bus van en naar Rotterdam, Breda en Utrecht. Volgens mij is deze aanbieding niet via internet verkrijgbaar….

• Ineke M

Via internet een ticket geboekt voor € 379 (+ € 20,- adm.kosten) van Brussel naar Delhi in juli. Op datmoment was een tcket van 1 - 29 juli zelfs € 256,-. Alles incl. tax. www.govolo.nl.

Ineke

• karel

Hi Ineke, wat een goede prijs! Extreem laag! Met welke maatschappij vlieg je dan?

• riez

Ik heb pas via internet onze tickets geboekt voor 356 pp brussel-delhi….zie topic ticket ebokers. Wij vliegen met swiss in juli-aug

• KeesS

Zie govolo.nl. Volgens mij was het met NWA. Mijn ervaring is dat je veel moet zoeken en blijven zoeken. Soms veranderen de prijzen per uur. Wij kiezen bij voorkeur een bepaalde periode die ons uitkomt en dan gaan we zoeken. Meestal wel succes. KeesS

• Ineke M

Ik vlieg met KLM (dus voor € 379). Weet niet welke maatschappij de tickets van € 256,- had. Inderdaad extreem laag!

Ineke

• jan

voor 379 euro??

Waar wat hoe?? Dat is wel heel goedkoop!! En dat met de K.l.M!!

Kun je mij h.e.e.a. vertellen, waar geboekt, in welke periode??

B.v.d. Jan.

• Ineke M

Ik heb de tickets geboekt via www.govolo.nl en reis heen van Brussel - A'dam- Delhi en terug direct naar A'dam (het stuk A'dam antwerpen kan als treinreis).

Vertrek 3 juli en retour op 16 juli.

Van 1 - 29 juli was op dat moment € 256,-. Ik weet niet meer met welke maatschappij dat was.

Ineke

• Shirley

is wel in het laagseizoen, he…heel heet in India en veel moesson…