arthemisia annua complex

• theo

Jo schreef:

>

> Hallo Theo je bedoelt dit?????????????????

>

JA RAAK!

> Wil je 99,9% zekerheid hebben op geen enkel malaria(koortjes)

> zonder (chemische) bijwerkingen, gebruik dan Arthemisia annua

> complex. (ff googelen)

> Een heerlijk middel, zonder bijwerkingen, whatsoever!

> Ik zeg 99.9% omdat Arthemisia zonder toevoeging in Cambodja

> bij een uitprobeerproef van enkele jaren al resistentie bleek

> op te leveren.

> Maar gebruik je consequent deet en geïpregneerde klamboes, in

> combinatie met Arthemisia, dan zeg ik, helemaal compleet!!!

> Het gaat om de werkzame stof artemisinine.

>

> Vandaar ook mijn rechtstreekse vraag.

> Het is mij nl niet

> geheel duidelijk of je naast dit product nog malariatebletten

> nodig hebt.

Om het 100% (ipv 99,9999%) uit te sluiten gebruik je beter Artinisine in combinatie met Alo. Maar dat is weer een chemisische toevoeging waar jij en ik weer ziek van worden. :(

> Die ik overigens nooit gebruikte op mijn tochten

> door sri lanka.

Je hebt nu een middel waar jezelf leeker bij blijft, het is ook nog een goed voor je ingewanden. :)

> Vaak ben je zieker van het middel dan van de

> kwaal.

Precies, daarom ben ik met chemisch spul opgehouden.

> (haha ik weet dat als je malari te pakken hebt het

> heel erg is)

'keb volle mep Malaria tropica gehad en overleefd, mijn vrienden hebben me middernacht naar een afrikaans ziekenhuis gebracht…..

Nu is er gelukkig Artemisine, gebruik de annua van AOV.

suc6 Theo.

• Jo

Dank je Theo,

Ik ga ervoor en haal artehmisia bij de apotheek. Niks geen gezeur met malaria tabletten. Joh in Africa kroop ik op handen en voeten door mn kamer als of ik een idioot…nou ben ik dat wel….;-)

maar toch!

Sinds die tijd geen malaria tabletten meer in dit lijf!

Bedankt voor het advies!

• theo

Graag gedaan,

de reguliere apotheken hebben 't niet!

Bestel het ff online bij AOV

de juistelink staat hierboven en in dit stukje:

Joop schreef:

Omdat er veel planten voor nodig zijn om voldoende artemisinine te produceren is het een relatief duur product. Maar men is er in geslaagd de stof ook chemisch te produceren, zodat er voor derde wereld landen een betaalbare oplossing is.

Ik begrijp dat de WHO bang is voor resitentie wanneer artemisia enkelvoudig gebruikt wordt, daarom raden ze een combinatie aan, een zg ACT een op Artemisinine gebaseerde combinatie. (De parasiet is hoogst intelligent)

Maar lees dit maar: www.malaria.nu/

Ik koop hier in ieder geval artemisia en wanneer ik in Thailand of India ben vraag ik naar een ACT.

www.aov.nl/producten/fytotherapeutica/artemisia_complex/.

Dit kost het ongeveer www.gezondheidaanhuis.nl/product/1451 (dit is maar een voorbeeld, je kunt ook naar de apotheek of zelf surfen)

suc6

• merlijnn

Hoi allemaal,

ik heb besloten het artemisia complex te gaan gebruiken op mijn reis naar india maar wil het graag aanvullen met vitamine B. Alleen mijn vraag is nu, gaat het om vitamine B1 of vitamine B12? Er staan zoveel tegenstrijdige dingen op internet!

bedankt!

• Theo Kiewiet

B - complex heb je alles.

Merlijn, preventie is het allerbelangrijkste, dat weet je hoe dat 't beste te doen!?

• surya

muggen?

Stay with the feed on the ground

Ål die bangmakerijen

• surya

En gebruik gewoon Odomos, op elke hoek verkrijgbaar in India, en vaak heb je niet eens nodig. Is altijd nog beter dan pillen slikken

• Theo Kiewiet

Cepries, Odomos, ruikt lekker, is niet duur, ik heb het jaren in Afrika ook gebruikt, maar ik ben nu bijna door m'n voorraad heen, het wordt echt tijd dat is weer eens naar India ga. :D

1x ben ik Odomos vergeten op reis naar Afrika, gevolg, 1x raden. :(

In india is 't wel handig een geïmpregneerde klamboe te gebuiken, zeker in de natte moesson langs de kust. Ik de droge tijd elders heb je zelden last van muggen, ja.