ik vind die tandjes wel erg leuk.
Hoi froukje, ik neem aan dat je de eerste keer naar India gaat??? Laat je toch a.u.b. toch niet zo paranoia maken over muggen, goed insmeren rond de schemering, en pilletjes om muggen op afstand te houden, allemaal geld klopperij. Al smeer je, je in met benzine, als een drachtige mug bloed nodig heeft pakt hij je, daar is nou eenmaal niets aan te doen. Gewoon s'avond niet te bloot en gewoon genieten.
Oja je schrijft in je eerste zin dat je de kluts kwijt bent, gewoon opgeven aan je reisverzekering als je terug komt.
Hoi mitmig,
ik ga idd voor t eerst en ik heb er onwijs veel zin in.India is een v.d.weinige landen buiten europa,waar ik graag heen wil.ik zou eind januari,een mooie tijd vlg mij,maar dat moest jammer genoeg worden afgeblazen.::.nu misschien begin april,ik weet alleen niet of het er dan al te warm wordt,vooral s,nachts.en waar het me dan om gaat is de hygiëne en de luchtvochtigheid en de muggen.we slapen niet in dure hotels.we blijven wel in Rajasthan,met als uitschieter Varanassi.de volgende optie is november.
dank je voor de tip,ik ga idd de kluts claimen.
gr.froukje
vlg.mij werkt de driedubbele punt met hoofdletter D van Theo,bij mij niet.
Hallo,
Begrijp ik het goed dat je dit spul ter vervanging van de afgrijzelijke malaria tabletten kunt slikken. Of heb je naast deze artesemia ook nog malaria tabletten nodig?
Ik ga starten in Delhi, dan richting Agra and Jaiphur met als waarschijnlijk einddoel een paar dagen Goa, om even bij te komen. Geen idee of ik in een malaria gevoelig gebied vertoef. Hier over zal de GGD me wel op de hoogte kunnen brengen.
Jo schreef:
>
> Hallo,
>
> Begrijp ik het goed dat je dit spul ter vervanging van de
> afgrijzelijke malaria tabletten kunt slikken. Of heb je naast
> deze artesemia ook nog malaria tabletten nodig?
Lees eens goed mijn bijdragen door hierbeneden, Jo!
Ik verklap nog nix.
>
> Ik ga starten in Delhi, dan richting Agra and Jaiphur met als
> waarschijnlijk einddoel een paar dagen Goa, om even bij te
> komen. Geen idee of ik in een malaria gevoelig gebied
> vertoef. Hier over zal de GGD me wel op de hoogte kunnen
> brengen.
Vraag Rob eens over de GGD! Ook leuk.
Antwoord: in de volgende mail….
Hallo Theo je bedoelt dit?????????????????
Wil je 99,9% zekerheid hebben op geen enkel malaria(koortjes) zonder (chemische) bijwerkingen, gebruik dan Arthemisia annua complex. (ff googelen)
Een heerlijk middel, zonder bijwerkingen, whatsoever!
Ik zeg 99.9% omdat Arthemisia zonder toevoeging in Cambodja bij een uitprobeerproef van enkele jaren al resistentie bleek op te leveren.
Maar gebruik je consequent deet en geïpregneerde klamboes, in combinatie met Arthemisia, dan zeg ik, helemaal compleet!!! Het gaat om de werkzame stof artemisinine.
Vandaar ook mijn rechtstreekse vraag. Het is mij nl niet geheel duidelijk of je naast dit product nog malariatebletten nodig hebt. Die ik overigens nooit gebruikte op mijn tochten door sri lanka. Vaak ben je zieker van het middel dan van de kwaal. (haha ik weet dat als je malari te pakken hebt het heel erg is)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?