Micha, je zult het er prima naar je zin hebben. Doe je de eigenaar en het Nepalese persneel de groeten van mij?
Roy,
Dank voor je compliment.
Met “boycotten” bedoel ik natuurlijk niet “actie voeren tegen”, maar negeren.
RAK International is op zich een prima hotel.
Maar er is meer keus.
Zelf ben ik vrij gevoelig voor wat ook maar iets op “racisme”, onderscheid in mensen lijkt.
Zowel in Mumbai als Jaipur heb ik mee gemaakt dat ik mijn kamer niet mag delen met een Indier.
Daar heb ik geen boodschap aan, dat laat ik bij de recepties ook heel duidelijk merken.
Rob
ps het verhaal gaat dat ooit een chauffeur met de vrouw van de eigenaar van dat hotel in Jaipur geneukt heeft. Vandaar…
Ben pas terug uit Delhi. Cozy Inn hotel ligt in een zijstraatje van Pahar Gang, de straat rechtover New Delhi treinstation. Propere kamers met eigen badkamer, warm waterr, heel behulpzaam, vreindelijk personeel 395RS/kamer. De broer van de eigenaar runt een reisbureautje Cozy Travel schuintegenover de ingang van New Delhi treinstation. Vermeld in de trotter en Guide du routard. Schitterende service voor boeken tickets(zo goed als gn commissie) en voor een auto+driver, we betaalden de laagste prijs zo te horen van andere reizigers en uitstekende driver. Hun airport pickup kost 300Rs. Mocht je nog budgethotelletjes nodig hebben in Agra,Orcha,Khajuraho,Rajasthan vraag maar…weet niet of je hier komt.
Hoi,
heeft iemand een suggestie in Mumbai voor een hotel (liefst Colaba, is toch het gezelligst met backpackers, toch?) En waar ik vooraf kan reserveren en eventueel met afhaalservice. Via e-mail ofzoiets? En niet te duur…? Heb net een mailtje gestuurd naar Horel Gulf en Causeway (beide ok?)
Dank voor jullie reactie.
Hoi,
Wij zijn ook in Rak geweest en wij hebben andere ervaringen.
Via mail hadden wij een prijs afgesproken, maar ja hoor, daar ging de prijs ineens omhoog na 2 nachten slapen (ok, dit zal je wel vaker gebeuren in India, maar ik kan het nog steeds niet erg waarderen). Wilde die man achter de balie dat we dat gingen bewijzen via uitgeprinte mail (lekker als je je trein moet halen). Onwijze stennis gemaakt dus (want internet/e-mail hebben ze zelf ook wel), en na heel veel moeite hadden we dan inderdaad de afgesproken prijs. Ook gaven de obers in het restaurant keer op keer te weinig wisselgeld terug, en was er geen extra deken beschikbaar voor de koude nachten (alleen tegen betaling). We hadden dus een heel dun 1-persoonslakentje voor z'n tweeen. Ohja, warm water was er bij ons niet, maar dat gebeurt ook wel vaker (ook niet na een half uur de kraan laten lopen). Dus, mocht je hier gaan slapen: neem je e-mail mee als bewijs. En laat je niets aansmeren als ze gaan zeggen dat je ‘s nachts zou hebben afgesproken dat je een geupgrade kamer zou nemen ofzo. En pas ook op op de luchthaven. We hebben verhalen van reizigers gehoord dat ze soms zeggen dat ze van jouw hotel zijn en dan vervolgens zogenaamd bellen om te bevestigen dat je eraan komt. En raad eens? Dan is het hotel dus zogenaamd vol en nemen ze je mee naar hun eigen hotel. Maar ja, that’s (northern)India. Apparently.
Nou, laat je niet gek maken. India is en blijft gewoon een groot avontuur. En oh ja, Rak is wel ideaal gelegen.
Ik zou gewoon boeken als het maar voor een paar nachten is, maar wel opletten dus. Veel plezier, je krijgt de tijd van je leven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?