Hoi, ik kom zondag om 0:35 middernacht aan op Delhi. wie heeft er een suggestie voor een gezellige guesthouse met afhaalservice ? Dan kan ik dat alvast regelen
Hallo,
Dit is een RAKhotel en redelijk goed vlak bij de railway station in delhi
gegevens van 1 jaar geleden:
Thanks for contacting us.I am enclosing all categories of room itinery for single room below
Single Room(Regular) Rs 350\-Per Day
Single Room(Delux) Rs 550\-Per Day
Single Room(Super Delux) Rs 750\-Per Day
The Delux rooms are more comfortable, spacious then regular rooms, have good ventillation system, are airy lighty and Super Delux rooms are much larger then other rooms have good view and they also contain air condition.
And we can also receive u from airport, the Pickup costs u Rs 600\-(in this airport entry fees, parking fees and transportation are included).
So if this suits u then pls send me ur nationality details, ur flight details(if pickup needed) and ur choice as soon as u can.
Regards
Hotel RAK International
after search find your hotel.
i am looking for an ac room single for one person.
is het possible for pickup from the airport
wiil come 9 april arrive 00.05 with swii air
bye roy
Van: rak int
opm>
hier worden alleen westerse mensen toegelaten.
In Udaipur waren er tentjes met bordjes dat Israeliers er niet in mochten of dat ze eerst moesten betalen voor ze eten kregen. Vallen die onder westerlingen?
In Thailand zie je het vaker, om prostitutie te voorkomen in hotels, maar in India heb ik “alleen voor westerlingen” nog nooit gezien geloof ik. Ik ben verbaasd als dit zo is ineens maar het zal dan toch een reden hebben? Hadden ze geen toestroom van Indiase mannen die “in de buurt” van vrije Westerse dames wilden zijn of zo?
Deze gegeven kloppen op dit moment nog steeds. N.a.v. goede berichten over het Rak hotel op dit forum heb ik hem zelf geboekt voor mijn vlucht op 2 januari, waarbij ik ook om 0.35 aankom. Ik zal op het vliegveld opgewacht worden door een man met mijn naam op een bordje en het logo van het Rak hotel. (het maakt me stiekem wel blij, dat er een mannetje met mijn naam op mij staat te wachten.. alsof ik een ster ben ofzo. hihi)
Nou, dat lijkt me echt niet!!!! Ze gaan toch geen Rs 350 per nacht betalen om vrije (?) westerse vrouwen te zien??? Je hoeft maar in de Main bazar te lopen en het wemelt van de westerse vrouwen. Maar wat is het toch dat de Indiase mannen collectief gezien worden als een achtelijk soort die niets anders te doen hebben dan achter de blonde dames aan zitten????
Ineke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?