“Nature tour & travels 2591 Mandirwali Gali, West Patel Nagar Delhi. tel: 9871145291 ”
Karen,
Zijn dit de adresgegevens van Om of van een reisbureau waar je hem geboekt hebt?
Rob
Rob schreef:
>
> Khan,
>
> Begrijp mij goed.
> Ik val over de tweede reactie van Richard op mijn eerste.
> Vind ik een belediging van de chauffeur Om.
> Zo wie zo vond ik het al behoorlijk genant dat Richard
> klakkeloos een prive email kopieert en op dit prikbord zet.
>
> Begrijp mij goed.
> Ik heb mijn eigen contacten in Delhi met chauffeurs.
> Wat zij mij o.a. geleerd hebben is collegiaal te zijn ten
> opzichte van collega chauffeurs.
>
> Begrepen?
>
> Rob
Beste Rob,
Aangenomen dat jou suggestie om Om over te laten komen naar Mumbai, vriendelijjk bedoeld was vindt ik nog steeds jouw reactie op Richards verhaal dat wij direct naar Goa doorgaan (de binnenlandse ticket was al geboekt voordat wij Om zijn mailtje ontvingen) door jouw opmerking dat is geen reclame voor Om echt nergens op slaan.
Daarnaast heeft Om ons gevraagd om voor hem een beetje reclame te maken en hem aan te bevelen bij kennissen en vrienden. Eerlijk gezegd zie ik niets schokkends in het mailtje van hem staan dat niet gepubliceerd zou mogen worden, dus daarmee hoef je bij mij ook niet aan te komen. Wij zijn geen slaafjes van mr Om en zouden wij niet supertevreden zijn geweest over deze chauffeur dan zouden wij welke vorm van reclame dan ook achterwege hebben gelaten!
Dat jij je eigen contacten hebt lijkt mij eerder de reden tot jouw uitspraken en heeft dus niets te maken met de collegialiteit die chauffeurs onderling blijkbaar wel kennen.
Namaste,
Karen
“Dat jij je eigen contacten hebt lijkt mij eerder de reden tot jouw uitspraken en heeft dus niets te maken met de collegialiteit die chauffeurs onderling blijkbaar wel kennen. ”
Beste Karen,
Mijn eigen contacten ZIJN de reden tot mijn uitspraken.
Om deze discussie af te ronden:
Ik val uiteindelijk over slechts twee letters: om
“beste rob we gaan de 1ste week ff naar goa om vervolgens te treinen en weer te eindigen in goa en ik denk dat je meer aan een lokale gids heb in die regio als we die willen hebben dan aan Om”
Als hier in plaats van een naam had gestaan “een chauffeur uit Delhi”, was ik er niet zo over gevallen.
Zoals gezegd, ik kan eindeloos doorzeuren, maar ik wens jullie natuurlijk een goede reis in Zuid-India en Om zijn klandizie.
Rob
Rob schreef:
>
> "Dat jij je eigen contacten hebt lijkt mij eerder de reden
> tot jouw uitspraken en heeft dus niets te maken met de
> collegialiteit die chauffeurs onderling blijkbaar wel kennen. "
>
> Beste Karen,
>
> Mijn eigen contacten ZIJN de reden tot mijn uitspraken.
Hier ben je nu eens eerlijk! Vraag me alleen af WAAROM dat de reden is…………ik vermoed dat concurrentie hier het sleutelwoord is.
>
> Om deze discussie af te ronden:
> Ik val uiteindelijk over slechts twee letters: om
Eerlijk gezegd zie ik niet in in welk opzicht hierover te vallen valt, maar dat zal wel aan mij liggen dan!
>
> "beste rob we gaan de 1ste week ff naar goa om vervolgens te
> treinen en weer te eindigen in goa en ik denk dat je meer aan
> een lokale gids heb in die regio als we die willen hebben dan
> aan Om"
>
> Als hier in plaats van een naam had gestaan "een chauffeur
> uit Delhi", was ik er niet zo over gevallen.
Hier ben je naar mijn mening op slakken zout aan het leggen!
Toevallig heeft die chauffeur uit Delhi een naam en die is om volledig te zijn Om Prakesh Sharma! Net zoals jij op je website reclame maakt voor de contacten die jij hebt en bij name noemt!
Er zijn zoveel chauffeurs uit Delhi en ongetwijfeld zijn er meer die aan te bevelen zijn.
>
> Zoals gezegd, ik kan eindeloos doorzeuren, maar ik wens
> jullie natuurlijk een goede reis in Zuid-India en Om zijn
> klandizie.
Kijk nou zijn we dan uiteindelijk beland bij een stukje wederzijds begrip! Nogmaals onze aanbeveling van die chauffeur uit Delhi, mister Om Prakesh Sharma is niet in ons eigen belang. Wij gunnen deze goudeerlijke oudere chauffeur ook zijn klandizie, maar willen daarnaast de reiziger die op zoek is naar een prettige goede chauffeur met kennis van het gebied niet onthouden van de mogelijkheid gebruik te maken van zijn diensten. Zo simpel is dat!
Voor wat betreft onze reis die zal zoals altijd zijn super, goede en mindere momenten hebben, dat hindert niet het hoort er allemaal bij!
>
> Rob
nogmaals Namaste,
Karen
Beste Karen,
je bent een beetje nieuw op dit prikbord, en laat ik je advies geven.
Rob is waarschijnlijk een goede jonge, maar wel een met gebruiksaanwijzing.
Hij wil wel eens on-navolgbare uitspraken doen. Reageer je daarop op een manier die hem niet past, dan krijg je veelal een standaard antwoord zoals: “je hebt het niet goed gelezen,” je hebt het niet begrepen" of zoiets. (gebruik de zoekfunctie maar, tientallen malen reageert hij zo als mensen een beetje assertief reageren)
Gewoon naast je neerleggen. Hij kan er ook niets aan doen.
Tom schreef:
>
> Beste Karen,
>
> je bent een beetje nieuw op dit prikbord, en laat ik je
> advies geven.
>
> Rob is waarschijnlijk een goede jonge, maar wel een met
> gebruiksaanwijzing.
>
> Hij wil wel eens on-navolgbare uitspraken doen. Reageer je
> daarop op een manier die hem niet past, dan krijg je veelal
> een standaard antwoord zoals: "je hebt het niet goed
> gelezen,“ je hebt het niet begrepen” of zoiets. (gebruik de
> zoekfunctie maar, tientallen malen reageert hij zo als mensen
> een beetje assertief reageren)
>
> Gewoon naast je neerleggen. Hij kan er ook niets aan doen.
Hoi Tom,
In de eerste plaats dank je voor je reactie en je advies, echter ben ik niet zo nieuw als dat je denkt. Kom al enige jaren onregelmatig op dit forum en post zo nu en dan wat. Eigenlijk alleen maar als ik een denk een antwoord te kunnen geven waar de vraagsteller misschien wat mee kan. Onzinberichtjes doe ik veelal niet aan mee, ik zie dat niet als een meerwaarde voor dit forum.
Het fenomeen Rob is mij dus niet onbekend en voor mij ook geen reden om dat naast mij neer te leggen, wanneer dat onszelf betreft. Prima dat hij door zijn uitspraken het forum spannend houdt zoals Shirley zegt. Desalniettemin zie ik geen reden waarom hij hoe dan ook het gelijk aan zijn kant zal moeten hebben.
Eigenlijk is het gewoon een zwaktebod dat wanneer je dus klemgel"ld word om dan maar te grijpen naar termen als je hebt niet goed gelezen of het niet goed begrepen. Zo denk ik daar over.
En dat Rob best een goeie jongen is wil ik zondermeer geloven. Die goeie jongen
zou echter naar mijn mening zo nu en dan eens mensen in hun waarde moeten kunnen laten en daar kan hij best wat aan doen.
En om je dan in allerlei bochten te wringen, omdat een uitspraak van hem niet goed valt. Het simpele zinnetje dat vindt ik geen reclame voor Om is bij mij goed verkeerd geschoten. Dan heb ik eerst niet goed gelezen en vervolgens gaat het om twee letters waar hij over valt Om, daar had een chauffeur uit Delhi moeten staan. Sjonge jonge wat een onzin, dit is naar mijn mening gewoonweg hoe dan ook niet toe willen geven van die beste jongen Rob dat zijn opmerking totaal nergens op slaat.
En ja dan treft hij nu eens een keer iemand die wat assertiever is en krijgt ie tegengas, ook leuk en spannend voor dit forum vermoed ik!
Verder Tom trek ik me dit niet persoonlijk aan, echter ik laat niet een goede chauffeur uit Delhi naar beneden halen door idiote opmerkingen van Rob, want wat een stukje aanbeveling voor Mr. Om Prakesh had moeten zijn wordt bijna door zijn reactie in het begin al om zeep geholpen. En ik vermoedt zomaar dat Rob niet achterlijk is dus willens en wetens deze misplaatste opmerking heeft gemaakt, terwijl hij heel goed begreep waar het hierbij omging.
Hierbij wil ik het dan maar weer laten, ik heb mijn zegje gedaan hoe ik er tegenaan kijk en voor de rest No Hard Feelings! ik ben het nu kwijt.
groeten,
Karen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?