Odomos

• surya

Hoi,

In Amsterdam vlakbij Tropenmuseum, volgens mij als je met je rug er naartoe staat en dan een straat in loopt heb je daar ergens een indiase winkel. Met levensmiddelen, maar ook producten als Chawanprash, maarik weet niet zeker of ze daar odomos verkopen. Ik weet dus ook niet precies welke straat.

In rotterdam en Den haag, heb je een winkel deze heet Vaishno devi, in Denhaag, op paulkrugerlaan en rotterdam op verlengde van kruiskade, ik weet niet precies die straatnaam ….dwarsstraat dacht ik. Ook heb ik geen telefoonnummer. Maar misschien is het bij je in de buurt. Ze verkopen verschillende producten van oa Dabur en Himalaya. Je zou het daar kunnen proberen. succes

• surya

aanvulling op bovenstaande de winkel heet Vaishnovi 1e Middellandstraat 88 b rotterdam 010-4781893

Den haag Paul Krugerlaan 255

2571 HJ 's-Gravenhage, Netherlands

+31 6 15095174

Volgens mij verkopen ze beide ongeveer hetzelfde.

• Paul Broekman

Inplaats van Odomos gebruik ik al jaren de electrische muggendoders die m.i. beter zijn dat de odomos zalf. (Houder met flesje)

Deze eletrische muggendoders o.a. van vapona zijn in diveste europese landen te koop maar niet overal. In Nederland niet maar wel in Belgie.

In Portugal waarschrijnlijk ook. Hier in Turkije en ook in India zijn ze makkelijk verkrijgbaar.

Naast deze electrische producten is er autan muggenstift met 33 % ‘deet’ erin.

• Kannadiga

Thali is een metalen bord. Wat er op ligt doet er niet ter zake.

Thali komt van het Sanskrit Sthaali of sthaalika, entymologisch verwant met het Nederlandsा staal. Eigenlijk schrijf je het zo: थाली

• Arlette

Bedankt voor alle moeite! Laat iemand in R'dam langs gaan.

• Anita

Yvonne, je bent niet de enige……. ik stond ook mijn tanden ermee te poetsen! ze zeggen dat deet heel ongezond is…….

Misschien kunnen we het idee indienen om het tubetje een andere kleur te geven!

Ieder apotheekje in India verkoopt het volgens mij

• yvette

Hoi Arlette,

Zou je mij svp kunnen laten weten of Odomos in de winkel in Rotterdam te koop is? Ik zou het zelf ook heel erg graag willen kopen namelijk. Maar woon niet echt in de buurt van R'dam of Den Haag. Dus wil ik niet voor niets daar naartoe rijden. Het is echt superspul. Ook voor babies. En daarvoor is DEET volgens mij te ‘giftig’.

Bedankt alvast! Groet, Yvette