zwanger

• roy

Het vraag blijft in het verstandig met zwagerschap naar zo'n land te reizen.

Ik neem aan bij zwagerschap men op heel veel punten moet gaan opletten.

Jouw verhaal geeft tevens een beeld van het mag, ook alcohol en drugs gebruikt kan worden tijdens zwagerschap.

Tuurlijk voelt je lichaam bij vertrek goed maar als je daar aankomt tussen al de muggen en dan.

En nog tekort aan foliumzuur.

• surya

Prospere, Ik denk dat je ook kan overdrijven. Het gaat hier wel om een zwangerschap en je verantwoordelijkheid naar een kind toe.

Waarom hebben zoveel Indiers thuis een waterzuivering staan? Het Kolkata water zou ik van me leven lang niet drinken. Het is een beetje gek om te zeggen dat je in India leidingwater kunt drinken voor je weerstand. India is nogal groot en dat weet je volgens mij zelf heel goed. En op sommige plaatsen kun je dat wel doen, dat geloof ik. En dit hoeft niet voor iedereen goed te zijn.

Ik ben het met je eens dat je ook kan overdrijven met voorzichtig zijn. Zij is niet overdreven voorzichtig, zoals ik al zei is ze meerdere malen in India geweest. En je kan niet ontkennen dat Tyfus in Nederland moeilijker op te lopen is dan daar.Het gaat erom welk risico je neemt als je ook zwanger bent. Ik wil niet zeggen dat je niet moet gaan, maar bewust zijn van de risicos is toch wel belangrijk. En daarom zou ik het vragen aan een tropenarts. Want volgens mij zitten die niet hier op het India forum.

• p.rospere

Ik zeg, ik zeg niets. Het is 10 voor 9 en ik ga lekker naar de kroeg, ik beloof julie ik drink geen leiding water, en toch weet ik zeker dat ik morgen vroeg strontziek zal zijn:)

prettig weekend allemaal!

• roy

en sjors hoe wijzer ben je nu geworden

graag antwoord.

• surya

hahaha prospere gelijk heb je ;-)

• Rob

Al twee dagen kan ik niet meer goed slapen bij de gedachte dat zwangere vrouwen willen gaan backpacken in India. Zojuist ben ik na een nachtmerrie wakker geworden en heb verse popcorn gebakken.

Zit ik lekker op te peuzelen nu.

Dat doe ik wel vaker uit frustratie, als ik mij niet meer goed kan uiten.

Rob

• Khan

Wellicht kan de beheerder een link naar de stichting korrelatie opnemen

http://www.korrelatie.nl/