piemelnaakte scholier bij Taj Mahal(zie A D 8 apr)

• theo

Met dank, Tom.

:)

• F(loris)

nou, gastje mag andere opleiding gaan zoeken, karma cola keert zich keihard terug tegen de knullie;

http://frontpage.fok.nl/nieuws/90511/-Swaffelaar-definitief-van-school-gestuurd.html

o en wat hij met zijn jongeheer uithaalde noemt men swaffelen - http://www.vkmag.com/magazine/taj_mahal_swaffelaar_van_school_gestuurd/ - heerlijk (not:-p) hoe onze taal zich telkens weer verrijkt met hoogtepunten uit de nederlandse cultuur; is volgens mij nogal nederlands om in een wensput te willen spugen of ergens ‘lekker’ in het wild te plassen, inspelend op aan geurvlaggen gerelateerde oer-gevoelens. Een inburgeringscursus haal je ook al niet makkelijk meer als je niet kan klagen als een hollander of onhollands gastvrij bent.. ..wat een land he, gelukkig kan er nog gelachen worden

• erik

Moet hij dus naar een andere school. Zit je bij een intake gesprek bij de directeur. “waarom ben je daar weggestuurd?”

“Ik swaffelde mijn piemel tegen de Taj.”

Zou die directeur dat dan meteen begrijpen?

• nelle

Daarom ook krijg je uitspraken zoals laatst een hoge moslimleider in Indonesie, die westerse toeristen wil aanvallen omdat ze zich naakt op stranden daar vertonen onder andere.

• Kirsten

Tom schreef:

-knip-

> Daarvan afgezien, ik heb nog nooit zoveel naakte (indiase)

> mannen gewoon op straat gezien als in India.

-knip-

Ik heb nog nooit een naakt iemand gewoon op straat gezien in India. Nou kom ik ook alleen maar in Hyderabad, misschien dat het daardoor komt.

• Khan

Kirsten schreef:

>

> Ik heb nog nooit een naakt iemand gewoon op straat gezien in

> India. Nou kom ik ook alleen maar in Hyderabad, misschien dat

> het daardoor komt.

Ik ook niet, maar het maar waar je op let, natuurlijk. Andere mensen hebben wellicht weer meer oog voor naakte kindertjes.

• theo

Varanisi de ‘echte’ heilige mannen, in het zuiden ook wel een paar gezien, maar die metershoge naakte mannenbeelden zijn daar weer in de meerderheid.