Overstap Swiss air?

• peter

de paar keer dat ik met Swiss Air vloog wachtte het vliegtuig in Zurich op vluchten vanuit Amsterdam, Warschauw etc. Dus neem aan dat dit gebruikelijk is. Wat service en eten betreft stukken beter dan de gemiddelde luchtvaartmaatschapij.Hou er wel rekening mee dat sommige vluchten over Afghanistan vliegen waardoor een kleine vertraging kan worden opgelopen. Hierdoor miste ik de laatste keer de verbinding naar Manchester en moet 5 uur op Zurich wachten.

• erik

Wat hebben een vakantie in India en dan onderweg lekker een film kijken in het vliegtuig, en thuis blijven en een documentaire bekijken, nou met elkaar te maken?

• Anita

Ook Swiss is een prima maatschappij; heb nog nooit vertraging gehad, snelle overstappen, service prima, goede prijsverhouding. Alleen nu kan het natuurlijk uitlopen door de ellende in Delhi, gestresste mensen die er uren over doen om het toestel te bereiken…… en dat wacht wel. Ik had voor 25-04 Swiss tickets geboekt voor 590 euro totaal, ruim 3 weken. Heb helaas gisteren moeten annuleren (ziekte reisgenoot).

• Sylvester

Chauffeur zit achterin, dat kan een nadeel zijn i.v.m. de “dode hoek”

en ik heb ook al eens gezien dat de passagiers het vliegtuig moesten aanduwen.

Joh, lekker gaan zitten en laat je gaan. Nog nooit een vliegtuig achteruit zien vliegen. Baidewee, als ie maar komt waar jij voor geboekt hebt.