Overstap Swiss air?

• roy

dankje rospere

• Sanne

Hey P. Rospere, dank je wel voor de info. Uhm, is dat wat? Die vliegtuigen van Lufthansa? Waar kunnen we op rekenen?

• p.rospere

Ben gek op lufthansa, altijd op tijd vooral vanaf frankfurt, gewoon deutsche gundlichkeit!

• Sanne

Haha! Goed om te horen P.! Dat belooft wat!

En bieden ze ook enige luxe, zoals eigen tv-schermpje e.d? Vertel! Ik wil álles weten! :D

• p.rospere

Och sanne, dat schermpje is maar bijzaak, maar ik weet wel dat ze behoorlijke brede stoelen hebben en goed eten, en natuurlijk gratis drinken tijdens de vlucht, op de knop drukken en er komt iemand aan, tien keer betere service dan b.v. klm. Dat schermpje ligt natuurlijk aan de leeftijd van het toestel, sommige hebben het, sommige niet, vlieg nu geregeld met emirates (naar europa), het zelfde verhaal de nieuwere toestellen hebben het nieuwste van het nieuwste ( laatste keer had ik keuze uit 120 films en honderde cd's) en sommige toestellen hebben nog die grote beeld schermen. Dus schermpje kwestie van geluk.

Oja je maakte je nog druk of je tijd genoeg zou hebben op frankfurt, als het een onmogelijke aansluiting zou zijn dan zou het niet te boeken zijn , zal wel loslopen, overtuig je wel ZELF ervan dat ze op schiphol je bagage door labelen naar delhi.

• Tom

Schermpje in het vliegtuig belangrijk?

Als je zo verslaafd bent aan tv, misschien beter niet op vakantie naar India?

Kan je beter hier in nederland een docu over india op je tv bekijken.

• Sanne

Joh Tom, doe even normaal. Just a question. Stel je niet aan. Alsof mij het wat interesseert, maar ben gewoon benieuwd naar de maatschappij.

• Khan

Sanne schreef:

>

> Joh Tom, doe even normaal. Just a question. Stel je niet aan.

> Alsof mij het wat interesseert, maar ben gewoon benieuwd naar

> de maatschappij.

Mijns inziens uitstekende maatschappij. Kwamen al die keren dat ik ermee naar India en terug ging ook voor schematijd binnen op Frankfurt.

• Sanne

Fijn om te horen Khan. Het is prettig om comfortabel te kunnen vliegen en van een maatschappij op aan te kunnen wat betreft tijdsschema's e.d.

• Ineke M

Maar of ze op de terugweg ook op tijd zijn…..???? Ben nog geen maatschappij tegen gekomen die geen last had van de ellende op IGI.

Ineke