Rondreis India € 700 p. maand?

• surya

hoi Tony dat wat je zegt over Delhi is niet waar, over dat je niet voor minder dan 5 euro in delhikan slapen. Dat kan heel goed, alleen moet je weten waar of onderhandelen over de prijs. Als je goed zoekt vind je er wel, zonder schimmels enzovoort. En vaak vragen ze voor de ene persoon meer dan voor de ander.

• KeesS

Op de één of andere manier heb ik toch de neiging om deze vraag naar het rijk van de fabelen te verwijzen. Hij klinkt niet echt serieus. KeesS

• S.B

Bedankt voor alle reacties.

Het is goed te weten dat mijn budget ok is, aangezien ik voor een langere tijd in India zit. Ja, inlezen etc ga ik zowieso doen, maar ik ben van plan om zonder vast schema te vertrekken. Ik laat me ook even inenten binnenkort . Verder heb ik geen creditcard e.d dus het wordt alleen een bankpasje en flink wat contant geld.

Komt dat doordat mannen daar doorgaans niet door vrouwen worden aangesproken (en hun niet al te zedelijke beeld van westerse vrouwen) Surya? NIet dat ik een vrouw ben , daar niet van, maar meer of ik het omgekeerde daar in acht moet nemen.

O ja ik zit op ongeveer op 675 euro met Swiss air (met 150 omboekingskosten) , lijkt me zeer redelijk of niet ?

vriendelijke groet,

S.B.

• prospere

Hoi sb proficiat dat je de tijd hebt gevonden om een half jaar naar India tegaan. Mag ik vragen wat is je aankomst plaats en van welke plek vlieg je terug naar Nederland???