R, ik dacht ook dat KLM fors duurder was dan andere maatschappijen, en ik heb me suf gezocht naar alternatieven maar alles wat ik vond was nagenoeg net zo duur. Via Al Italia was het vorig jaar inderdaad een stuk goedkoper, maar dat was nu ook niet zo. Komt misschien ook omdat wij nu dus op korte termijn geboekt hebben (van de week pas). Maar ik wilde ook niet meer van Amsterdam naar Milaan en van Milaan naar Mombai om dan van Mombai weer naar Hyderabad te moeten vliegen.
Rizu, ik weet dus niet of KLM die 65/70 cm aanhoudt omdat ie anders niet meer inde reiswieg past of om een andere reden. Tot 1 jaar klinkt in elk geval alsof de reiswieg bij Jet Airways een stukje groter is.
S3, ik zit inderdaad te denken aan een reiswieg die ik aan mn voeten zet. Ik denk dat het beter is voor mn zoontje om wat meer te liggen dan te zitten. Als we een stoel nemen kost dat erg veel extra, en als hij daarop moet liggen dan moeten we hem vasthouden omdat ie er anders af kan rollen. Hij heeft het rollen net ontdekt ;-)
Khan, ja, haha, dat had ik ook al van mn man gehoord, dat het vliegveld niet meer hetzelfde rustige vliegveld is. Maar ik hoop dat mn man, zelf Indier en dus de taal machtig, opdringerige types op afstand kan houden. Bijna precies een jaar geleden waren we daar nog, dus op zich denk je dan dat het allemaal nog wel hetzelfde is, maar ik meen begrepen te hebben dat er grote plannen zijn met het vliegveld van Hyderabad.