Ik wil in Noord-India veel reizen. Kun je zo'n airtel-simkaart in de meeste staten gebruiken?
volgens mij was de vraag of je mobieltje werkt.
JA, dat werkt. Tenminste bij mij, en dat was bij providers Vodafone en T-mobile.
wel o.a. afhankelijk van letterlijk waar je staat. Binnen het fort van Jodhpur heb je geen verbinding, net buiten de muur wel, bijv. Tevens wisselen per tijd van de dag de providers ter plekke nog wel eens. En de ene werkt wel, de andere niet. Vaak liggen er ook de internationale verbindingen gewoon uit, maar dat ligt dus niet aan je mobieltje. ik heb het mijne altijd bij me. Sinds vorig jaar is het erg verbeterd, omdat Vodafone daar Hutch, een van de grootste companies heeft overgenomen. Maar in het algemeen kun je binnen India en ook internationaal bellen met je eigen mobieltje.
Inderdaad kun je in India probleemloos bellen met je eigen Nederlandse simkaart. Soms moet je echter een andere aanbieder kiezen (kun je op je toestel instellen), omdat niet alle aanbieders altijd goed werken. Vanuit Nederland kunnen ze gewoon je normale 06 nummer laten bellen bij voorkeur met internationale toevoeging (0031 6 …). Het is wel duur. Ik heb Orange. Kosten om te bellen (naar een nummer in India of een Nederlands nummer is 2,50 en gebeld worden is 1,50 per minuut).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?