Golden Triangle Tour

  • Connie

    Wij willen graag de Golden Triangle Tour doen, heeft iemand nog tips waar we deze tegen een leuk prijsje zouden kunnen boeken? Kunnen we dat daar ter plekke doen? We gaan voor 10 dg.

    Alvast bedankt!

  • Shirley de Munnik

    Gewoon zelf doen met de trein/bus is het leukst, vind ik.

  • erik

    gewoon laten regelen, als starten in India hoef je dan geen tijd te verknoeien met dingen regelen, hotels zoeken etc. Ze hebben maar tien dagen.

    Ik weet alleen niet waar, tenzij je een eigen autootje wilt, dan moet je Rob bellen.

  • Shirley de Munnik

    Ja ok, als je maar 10 dagen hebt…..wel erg kort hoor….

  • Connie

    Wij starten in New Delhi. Ja het is inderdaad erg kort 10 dagen…… Ik heb al tripjes gezien voor ongeveer 160 euro p.p. voor 4 dagen 3 nachten. Dat via het Smyle Inn Hotel. Is dit een redelijke prijs?

  • Shirley de Munnik

    Als dat all inclusive is wel.

  • Connie

    Het is idd all inn.

  • Tony (geen reclame)

    Een auto kun je ter plekke direct huren. Goedkoper dan waar ook vooraf regelen. Je kunt dan ook direct de chauffeur zien en de auto.

    Ik zou vanuit Dehli altijd de trein naar Agra nemen sneller en comfortabeler dan met de Shabatdi express kan niet. Dan kun je in Agra een auto huren naar Jaipur en onderweg Fatapur Sikri aandoen. Vanuit Jaipur kun je weer de trein nemen of een auto huren. Je hoeft dan maar 2 dagen een auto huren is goedkoper dan 10 dagen.

    Tony

  • Rob

    Op zich vind ik de prijs niet gek, maar deze trip van Smyle heeft wel een paar nadelen.

    Je weet niet in welke hotels je terecht komt en de terugreis naar Delhi is 's avonds (in het donker?).

    Het meeste is bij de prijs inbegrepen, maar niet alles.

    En eenmaal terug in Delhi heb je nog 5 of 6 dagen over.

    Lijkt mij wat minder efficient qua reisafstand/reistijd als je nog ergens anders heen wilt.

    Rob

  • Rob

    Je kunt inderdaad ter plekke direct een auto huren.

    De vraag is welk reisbureau betrouwbaar is, dat zijn ze niet allemaal.

    Via een reisbureau is niet de goedkoopste manier, rechtstreeks de chauffeur inhuren kan goekoper zijn.

    Ook hier de vraag hoe je aan een betrouwbare freelance chauffeur komt.

    Als je via een reisbureau in Delhi een chauffeur inhuurt is het niet per definitie zo dat je gelijk de auto + chauffeur te zien krijgt. Dat kan afhankelijk zijn van wie er bschikbaar is, wie de eigenaar van de auto is, et cetera.

    Onderweg van A naar B een auto huren is relatief duur, omdat je de terugreis voor de chauffeur ook moet betalen.

    Zelf adviseer ik het inhuren van een auto + chaufeur zonder vast te zitten aan de route en hotels.

    Rob