Golden Triangle Tour

• Tony

Rob,

Ik begrijp niet dat tien dagen auto huren met de complete rondreis Dehli-Agra-Jaipur-Delhi goedkoper kan zijn dan 1 of 2 dagen een auto huren waarbij uiteindelijk de kilometers minder zijn dan voor de totale rondrit.

Maar objectiviteit is moeilijk als je belang heb.

Bovendien nog een extra waarschuwing als je in Nederland boekt let dan op dat de persoon/organisatie is aangesloten bij de SGR. Dit geeft extra zekerheid, zijn ze hier niet bij aangesloten dan heb je kans dat je onbetrouwbaar reisburo te maken heb. Dit is helaas al vaak genoeg gebleken. In India betaal je gewoon elke dag een deel dus is het risico veel kleiner.

Zelf heb ik de beste ervaring met ter plekke een auto huren. Vooraf boeken uit andere plaatsen heeft me altijd veel geld extra gekost.

Tony

• Rob

Tony,

Kunnen rekenen en lezen zijn twee verschillende vaardigheden, maar dat terzijde.

Je geeft een goede tip.

Als je in Nederland een reis boekt, let er dan op of ze aangesloten zijn bij de SGR.

Die staan garant voor het vooruitbetaalde reisgeld bij eventuele financiele problemen van de reisorganisatie en zorgen ervoor dat er bij eventuele perikelen de reis niet in gevaar komt.

Deze garantie geldt niet voor vliegtickets per lijndienst en autoverhuur, tenzij dit onderdeel uitmaakt van een pakketreis.

En ook niet voor schade aan je bagage veroorzaakt door de moesson in India, de heilige koeien en bedelaars/saddhu's op straat, rondhuppende apen, piesende en poepende olifanten, et cetera.

Rob

http://www.sgr.nl