Inderdaad een pittig programma. Maar het is te doen. Ik tel zeven verschillende plaatsen waar (in 14/15 dagen overnacht wordt. Doen wij ook wel, maar het is stevig doorwerken, zeker met een kind erbij. Het nemen van stadstours is prima, je ziet zeer veel in korte tijd. Vaak zijn die programma's overladen en ben je overal maar een half uur of zo. Daarna is het hup in de bus en verder. In Poona hadden zo ooit 20 “attracties” te bezoeken in een dagexcursie.
Verder is denk ik van belang hoe jullie reizen. Als je met openbaar vervoer reist, dan is dag 8 en 10 zwaar. Je moet dan je reis onderbreken, kijken wat je met je bagage doet etc. Hier zou ik een taxi overwegen. Vinden van openbaar vervoer is geen probleem. In jullie route zijn er frequent bussen en treinen. Je kunt tegenwoordig al vooraf boeken via bv Cleartrip. Als je nog geen vlucht geboekt hebt, is het te overwegen om rechtstreeks op Delhi te vliegen en vandaar je programma te doen (en Mumbai laten zitten) Je schept dan wat meer ruimte.
Enkele voorbeelden van onze routes (in 15 dagen) die wij gedaan hebben:
Delhi - Agra (incl Faktepur)Jaipur (incl Amber)Ajmer (incl Pushkar) Jodhpur - Bikaner - delhi
andere reis
Delhi - Agra - Bharatpur - Jaipur - Ajmer - Jodhpur - Delhi