online ontmoetingsplek voor Hindoestaanse singles in Nederland

• Saar

Hallo,

Ik heb gelezen over een nieuw initiatief genaamd raassa. Raassa is een online ontmoetingsplatform voor desi singles in Nederland. Het is een initatief om desi's in Nederland met elkaar op een gemakkelijke en leuke manier in contact te brengen. Nu vroeg ik mij af wat jullie hiervan vinden? Zouden jullie zo een netwerk een kans geven? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groet,

Saar

Oh ja, voor meer informatie kan je terecht op www.raassa.nl www.raassa.nl/blog www.facebook.com/raassa

• Ineke M

'Jullie' is een breed begrip. Daar hoor ik, Nederlandse getrouwde vrouw met kinderen en kleinkinderen, ook bij. Lijkt me dat je niet zit te wachten op de mening van mensen waar het niet voor bedoelt is.

Misschien interessanter om te vragen wat de doelgroep er zelf van vindt. Is het een gat in de markt, of totaal overbodig.

Ineke

• Ramrod

Tis in ieder geval SPAM

• Rob

Ineke,

Misschien heeft dit zin voor de ‘doelgroep’.

Zelf heb ik vraagtekens hierbij.

Was het zelfmoordpercentage onder Hindoestaanse meisjes niet erg hoog?

Vanwege uithuwelijking?

Misschien kan een dating site hierbij helpen?

Of juist niet?

Radha bestaat al jaren

Ik heb geen idee wat hun ervaringen zijn.

Rob

http://www.youtube.com/watch?v=JFeiP280GDo

• Ineke M

Hoi Rob,

Vraag me ook af wat de doelgroep er zelf van vindt.

Misschien een opluchting, omdat ze zelf een partner kunnen vinden??? (als ze dat al mogen?)

Of een nog grotere druk, omdat er nu makkelijker een partner van Hindoestaanse afkomst gevonden kan worden…

Wist niet dat die site al jaren bestaat. Is inderdaad spam, zoals Ramrod zegt.

Dan lijkt het me dat het nog niet erg succesvol is……, want anders heb je toch geen spam nodig?

Groetjes,

Ineke

• Saar

Beste Ineke,

Hartelijk dank voor je reactie. Het is inderdaad verstandig om aan te geven dat dit deze post met name bedoeld is om de reactie te horen van de doelgroep: zijnde Hindoestanen, Indiers, Pakistanen etc. Eigenlijk de Desi mensen.

De reacties die ik op andere forums heb gehad zijn positief. Ik hoor inderdaad dat het de mensen zelf meer een stem geeft en de mogelijkheid om zelf een keuze te maken wat een partner betreft.

Zelf hoop ik dat dit ook het geval zijn. En dat het een platform wordt voor iets moois.

Groet,Saar

• Rob

Ineke,

Beter lezen?

www.raassa.nl van Saar is nieuw.

www.radha.nl bestaat al minstens 10 jaar.

Wat het verschil is, geen idee.

En zit Saartje te spammen?

Vermoedelijk wel.

Rob

• Ineke M

Haha, goed lezen is inderdaad niet mijn sterkste punt!!! Snelheid wel en dat gaat soms niet samen.

Groetjes,

Ineke