visumindiaOnline

• Studente87

Iemand enig idee of dit bureau betrouwbaar is? Wil binnenkort visum gaan aanvragen.

• VideJo

Ik denk, dat IEDEREEN hier het idee heeft, dat zij betrouwbaar zijn.

Ik doe het echter altijd met de ANWB als tussenpersoon naar visumindiaOnline. Dat waarborgt je wat meer tegen het gevaar, dat je iets over het hoofd ziet. De mensen van de ANWB lopen door je spullen en zien direct of je iets tekort bent geschoten of dat je iets verkeerd hebt gedaan. Een visum aanvragen voor India is immers “nogal” ingewikkeld.

• Studente87

Jij hebt het over de Visum Centrale. Ik bedoel deze Klik hier

• Ramrod

Ik heb mijn visum daar 2 jaar geleden aangevraagd en ga dit over een paar weken weer doen , ik woon er vrij dichtbij ga zelf brengen en halen .

Prima bevallen ,snelle service en ook daar kijken ze het allemaal nog even na voor je .

Pas betalen na dat je je visum hebt ontvangen en nog extra korting als je binnen een week betaald .

• Mr Bojangles

ik vraag mijn visums ook telkens via hun aan. prima service.

goeie uitleg, alles gewoon stap voor stap doen.

en binnen 1 week mijn paspoort terug!

als je vragen hebt, ze gewoon even bellen.

Er staat bijv. dat je pas 1 maand van tevoren het visum kunt aanvragen, maar dat kon in mijn geval niet, ik moest het eerder hebben omdat ik de maand ervoor in Gambia zou zitten en dus mijn paspoort nodig had. Toen heb ik gebeld en overlegd en kon ik het gewoon indienen.