rupees

• christiaan

hoi, wie weet waar ik rupees in ned kan krijgen. Het gwk heeft ze nl. niet. Of is het voordelig om ze in oman te kopen (onze tussenstop) bedankt voor de info!!

• Ramrod

Gewoon op het vliegveld waar je aankomt in India , genoeg om de taxi en wat eten te betalen , daarna uit de muur trekken of je € omwisselen voor Rp.Koers op het vliegveld is niet al te best ,vandaar .

• Ineke M

En als je helemaal op zeker wilt gaan: tot nog toe kon je ze ook op schiphol krijgen

Ineke

• VideJo

Dat klopt, gewoon bij het GWK.

• Mr Bojangles

ja. 1 kleinigheidje: Ze hebben in India de wet veranderd. Je mag geen enkele roepie meer invoeren, uitvoeren mocht sowieso al niet.

Kans dat ze het ontdekken is klein, geef ik toe, maar voor hetzelfde geld pleuren ze je voor 100 roepies de bak in. 't zijn tenslotte Indiers.

“Befehl ist Befehl” is er - om maar eens iets te noemen - niks bij.

• Doreen Elsevier

Hoi Christiaan,

in december hebben wij roepies gehaald op het GWK in Den Bosch en na de reis het overgebleven bedrag weer teruggewisseld. Dus misschien moet je het in een grote plaats proberen. Maar je kunt ook meteen pinnen als je in India aankomt, dat is geen probleem.

Succes, Doreen.

• Mattheus

Bij de ING kun je online roepies bestellen. Na een paar dagen kun je ze op een ING-kantoor afhalen.

• brick1968

Waarom vooraf te duur kopen.

Gewoon pinnen in Delhi of Mumbai op het vliegveld!

• brick1968

Vergeet trouwens niet je bankpas voor vertrek te activeren.

Tegenwoordig werken NL passen niet meer buiten de EU, maar moet je deze eerst via je telebanking activeren voor bv India.

Mijn NL bank telt €2,25 per pin tranactie in India en je kunt er momenteel 10000 rupees per keer pinnen.

• Studente87

Bij Gwk kan je ze gewoon bestellen hoor. VIA INTERNET BESTELLEN en op kantoor naar keus afhalen. Duurt 5 werkdagen maar als je ze belt heb je ze binnen 2 dagen.