nergens goedkoper.

• ton

Deze week ons visum aangevraagd bij BLS. Kosten: 58.10 euro per visum. Scheelt toch een slok op een borrel als je bv. vijf visa nodig hebt.

• Ineke M

Ik dacht dat de visa kosten altijd gelijk zijn (want door de ambassade vastgesteld), maar dat de bemiddelingskosten kunnen verschillen.

Vraag is dan dus: hoeveel zijn de bemiddelingskosten bij BLS?

Of kan er daadwerkelijk verschil zijn in visakosten zijn?

Ineke

• ton

De visakosten bedragen 53.00 euro. De service fee van BLS is 5 euro, de transaction fee is o.10 ct, maakt totaal euro 58.10. Ik moet hierbij wel de kanttekening maken dat het visum gebracht en gehaald moet worden in resp. Amsterdam, Den Haag of Rotterdam. houdoe ton

• Ramrod

Goeie prijs inderdaad maar moest je nu wel of niet bankafschriften mee sturen , dit verschilt nogal per buro

• ton

BLS is de officiële vertegenwoordiger van de Indiase ambassade in Nederland. Je mag er dus van uit gaan dat hun website en daarop de beschrijving van de benodigde bescheiden leidend is. Volgens de website vragen ze voor mensen in loondienst een bankafschrift met daarop de salarisstorting en voldoende saldo. De zg werkgeversverklaring dat iemand vakantie geniet is dus komen te vervallen. Voor mensen met bv pensioen vragen ze bankafschrift met storting van pensioen,/SVB en voldoende saldo. Ik kon volstaan met het afschrift waarop het laatste voldoende saldo stond en dus niet eens het afschrift met daarop de storting

• Ramrod

Ok bedankt , duidelijk .

Blijf het absurd vinden dat men het zo lastig maakt om India voor een vakantie in te komen , zou de toerist toch meer het gevoel geven dat men welkom is , raar hoor .

• VideJo

Het is al vele jaren, dat het almaar moeilijker werd om een visum voor India te krijgen.

• Ramrod

Inderdaad en al vele jaren even onbegrijpelijk

• Ramrod

Ben bezig met het visum aanvraag formulier , er wordt gevraagd naar mijn vorige visa nummer dit heb ik natuurlijk niet meer , hoe hier mee om te gaan ?

• ton

Meermalen aan de hand gehad en ingevuld: “visanumber in previous passport” En ermee wegekomen. Dont worry!!