Hotel tips New Delhi?

• Marco

Heeft iemand een goede tip voor een betaalbaar hotel in New Delhi?

Ik zoek iets van 3 tot 5 sterren.

Moet wel schoon zijn en in t centrum.

• KeesS

Imperial hotel is ok.

• senna

http://www.hotelharipiorkodelhi.com

Kom er al jaren, prima hotel aan de Main Bazar

• Marco

Deze had ik ook al gezien, weet jij toevallig hoe de executive gold room is? De moeite waard of niet?

Echt goed schoon en goede pick-up op de AirPort?

• senna

Geen idee, ik heb altijd een de luxe room met fridge waar ik nu Rs 1650 en voor de taxi Rs 800.

Deze kamer is netjes, schoon, goede bedden. Roomservice prima, je belt en ze brengen het. In oktober was het moeilijk om zelfs bier te krijgen, dus rum etc. is ondenkbaar. Klein flesje meenemen, cola is er altijd wel en voor een paar .rupees halen de jongens altijd wel ergens en biertje vandaan.

In oktober eas het restaurant op het dakterras niet in gebruik, wel restaurant op de eerste etage. Hoe is nu is??? geen idee, ik zie het in februari wel weer. Het is India, dus verrassend.

Het is een fijn hotel, heerlijk op de Main Bazar dus fijn om ' s avonds nog even rond te lopen.

• Marco

Boek je via hun website of via hotels.com of zo'n site?

• senna

Ik boek via de mail. Vraag wel om een bevestiging. Betaling bij aankomst of uitchecken.

• Ramrod

>Ik zoek iets van 3 tot 5 sterren.

Als je echt 3 to 5 sterren zoekt , HARI PIORKO is 1 ster hoor , ik heb er ook gezeten vorig jaar , gewoon basic, redelijk schoon de duurdere kamers zijn wat groter , ik had een kamer zonder raam , het terras is wel leuk mooi uitzicht , ligging is ook prima en hun taxi ophaal dienst werkt ook prima , wel 2x zo duur als dat je zelf een taxi zou regelen .

• T.o.m.

Ik vind altijd wel mooi hoe mensen een 3 of 4 sterren hotel wensen, en als je dan vraagt wat het verschil is met een 1 ster hotel, dan weten ze dat niet (jah…3 sterren is beter….logisch. En dan is het maar wat je onder beter verstaat)

Voor de geinteresseerden;

1 ster: basis kamer

2 ster; de volgende extras: kleuren tv, zeepjes en een badkamer/wc

3 ster; extra: bureau met stoel, telefoon en een pas spiegel

4 ster; extra; fohn, kluisje, internet

5 ster: extra: airco, badjas en slippers

Geen sterren worden er uitgedeeld voor enkele zaken waar ik zelf wel prijs op stel namelijk; een raam (met uitzicht) en als het even kan een balkon, fijne sfeer, schoon en fris, rustig (vooral maatregelen om niet naar rochelende mensen te hoeven luisteren), muggen en vliegen vrij, en natuurlijk een badkamer zonder kakkerlakken.

• Ramrod

Waar komt dat lijstje vandaan , slaat nergens op , ik slaap nooit in 4 of 5 sterren hotels maar heb toch vaak zat een airco , slippers,bureau,kluisje,internet enz ,enz .op mn kamer