Is het daarom zo stil op dit prikbord?

• johan1

Aardig artikel over het veranderen van de mentaliteit van het Indiase toerisme

http://www.theguardian.com/world/2013/sep/01/goa-banish-brits-backpackers

• johan1

http://www.theguardian.com/world/2013/sep/01/goa-banish-brits-backpackers

• kees m

Johan 1,

Kijk naar de comments op dat artikel en je weet , waarom !!!!!!

Ik mis het meest in het artikel , DE RUSSISCHE MAFFIA

Wordt nergens over gesproken , terwijl dat een van de oorzaken is naast de 25 bekende dingen uit INDIA, zoals corruptie enz

Ga er dit jaar toch weer naar toe, Waarom ??? HET KLIMAAT !!!

Men roept al een paar jaar , dat die gepensioneerden niets besteden !!!!

Kijk op het strand, restaurants, supermarkets,enz, wat zie je dan , juist GEPENSIONEERDEN Engelsen, Hollanders,Denen,Finnen,enz

Deze mensen besteden echt meer dan n flesje water !!!!!!!

Wie gaat er nu in zo'n 5 sterren gevangenis zitten, JUIST de RUSSEN !!!!!

Wil je daar tussen zitten ???

Trouwens niet alleen een probleem in Goa (India) , maar waar deze figuren komen all over the world , men mag ze NERGENS !!!! Egypte,Turkije,Thailand,Vietnam ,Indonesie en gazo maar door

En dan nog een visum krijgen on arrival.

Maar ja ook India moet vriendjes blijven met Poetin en consorten , want ja die Wapens en vliegtuigen , NIET ???!!!!

grjes Kees M

• VideJo

Dit prikbord is volgens mij tegenwoordig zo stil, omdat dit prikbord via de beginpagina van Startpagina.nl nagenoeg onvindbaar is.

Probeer het maar eens te vinden, bv via de landendochters.

• T.o.m.

Ik heb dat eens gedaan.

Op de startpagina geef ik de zoekterm india op. Dan krijg je als derde link de india startpagina. Op een prime locatie, midden bovenin net onder het zoekbalkje zie ik meteen staan: vraag het een indiaganger (en het is ook nog eens vetgedrukt).

Makkelijker te vinden kan eigenlijk niet………

• VideJo

Maar waarom staat daar niet “Prikbord India”, zoals gebruikelijk?

• johan1

Ik ben het met je eens Kees, de Russen zijn niet de leukste toeristen (zeg ik dit niet netjes). Maar er zijn in India, en ik denk in heel Azië een groep longstayers die nergens anders heen kunnen omdat ze daar het geld niet voor hebben en deze, vaak dronken mensen vind ik ook niet leuk.