Scooter huren

• brick1968

Is het gebied dan wel de moeite waard? Ik hoor nog niet veel waardoor ik enthousiast kan raken.

Mijn vrouw en ik hebben het grootste deel van India bereist. De Kokankust is een van de laatste stukjes die we nog niet bezocht hebben.

Dit jaar zijn we maar 2 weken in India om Diwali in Mumbai te vieren en we willen rondom Mumbai een weekje rondtrekken.

Misschien hebben jullie nog andere tips?

• VideJo

Ben je al eens in Hampi geweest?

• brick1968

Mijn vrouw wel, maar ik nog niet.

Zei wilde graag naar Ajanta. Dus Hampi en Ajanta staan genoteerd.

Tegenwoordig is het een stuk makkelijker als vroeger om je te verplaatsen. Je stapt voor € 40 in een vliegtuig en je bent weer in een andere wereld.

Dus wie weet wat hetvgaat worden…

• Rob

Brick,

Vanaf Mumbai misschien omhoog naar Dahanu en Daman?

Jaren geleden was er iemand op dit prikbord die helemaal weg was van Dahanu.

Alle Mumbai beaches ontdekken? Dat vind ik zelf leuk.

Niet om te zwemmen of te zonnebaden, gewoon strandwandelen en rondkijken.

Desnoods een ritje op een Indiase waterkameel.

Naar beneden heb je ook wel wat onbekende strandjes: o.a. Janjira / Murud, Chaul, Korlai.

Ken ik zelf niet, ik zat in die Konkantrein van Mumbai naar Goa met eentonig uitzicht.

Rob

• brick1968

Bedankt voor je tips Rob.

Ons trokken die strandjes inderdaad, maar ook de watervallen en mooie natuur iets meer in het binnenland.

We gaan eens goed nadenken wat we met die week gaan doen. In ieder geval gaan we de eerste week Mumbai eens wat dieper verkennen en Diwali vieren mey Mumbai vrienden.

Groet,

Rob