visa kopen in bangkok

• Dorothe

Hoi allemaal,

Enkele jaren geleden kocht ik mijn visum gewoon via een visumbureautje op Khau Sanroad in Bangkok. Kan dat nu nog steeds? Voordat ik naar India ga ben ik eerst nog enkele weken in Thailand. Na India ga ik ook weer naar Thailand terug. Wie heeft er ervaring mee?

• kataraja

Dorothe, geen enkel probleem. Ben vorige week nog op KSroad geweest en er liggen tientallen burootjes die dat voor je regelen. Ga aub niet zelf het wiel uitvinden en het zelf regelen op de ambassade het kost enorm veel tijd.

Als je bij die burootjes wat extra bathjes schuift heb je het zelfs binnen 1 dag, soms 2 dagen! Zij regelen alles voor je, je geeft je pas af betaalt tekent het visa formulier, en zij vullen de rest in, klaar is kees.

No Ploblem zoals de Thais zeggen.

• Dorothe

Kataraja, bedankt. Het scheelt me dan ook weer een hoop stress hier in Nederland, dus ik ga het lekker in Thailand regelen.

• Lisette

Weten jullie of er nog meer (Aziatische) landen waar je een visum voor India kunt regelen?

Sri Lanka misschien?

Alvast bedankt.

• k

In Sri Lanka is de makkelijkste plek Kandy!!!

• Mr Bojangles

hee, da's toevallig, ik ga ook naar Thailand en dan naar India, maar vandaar uit terug naar Nederland.

Is dat een bezwaar of werkt zo'n visum vanuit bangkok dan ook gewoon?

• T.o.m.

Het visum geeft je toegang tot een land, India in dit geval. En voor de einddatum moet je eruit. Waar je dan naartoe gaat maakt natuurlijk niets uit.

• kataraja

Mr Bo, natuurlijk is dat geen probleem zoals T.O.M. al aangeeft. Ik heb vroeger altijd via via via van land tot land gereisd geen enkel probleem. Ik stemde mijn reisschema af op het de schema van een vliegmaatschappij , wel zo makkelijk. ik kwam altijd het makkelijkste weg met gulf airways, hier opstappen daar uitstappen, en via via weer verder. Gulf airways is mijn meest favoriete airline, want ze doen het minst moeilijk. (tenminste dit is mijn ervaring).

Groet

Ps. Ik vind Mr Bojangles wel een heel mooi liedje vooral de uit voering van Robbie Williams.